Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iloveiswan

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:06

De smoothie kost 75 of 80 cent :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:12

De smoothie dit formaat zit rond de 75/80 cent. De grote fles idd rond de twee euro. Zaterdag nog gekocht :+
Zoals gezegd niet meldwaardig maar ga er ook niet terug voorlopig. :)
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-03-19 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:12

Afbeelding
Mijn bakker bart pakket was weer prima!
2 hele broden
4 croissants
6 harde broodjes
Zak mini krentenbollen
1 appelflap

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:14

Zo daar kun je wel even van eten

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:17

Geen heel slecht pakket Karuna, maar in vergelijking met wat je hier bij de Deka krijgt wel een beetje karig. Ik snap wel dat het teleurstellend is. Zeker met onvriendelijk personeel die er geen zin in heeft.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:36

Bij Van Maanen:

- 1 luxe meergranen brood
- 1 wit knip
- 1 sauzijzenbroodje
- 1 satébroodje
- 1 kaasvlinder
- 1 appelflap
- 1 kwarkbolletje

Dit was mijn eerste pakket, en kom eigenlijk nooit bij de bakker maar vraag me toch stiekem af of dit de waarde van 15€ bereikt :+
Ben er sowieso blij mee en ga het zeker vaker doen, heel leuk concept!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:37

Vanochtend gekeken op de app. En zag dat er 5+bonnen waren voor bakker bart in weert.
Omdat die net rond etenstijd zit, heb ik eerst me vriend gebeld wat doe je vandaag?
Denk zo kan ik mooi een pakket kopen. 5 minuten later waren alle bonnen weg :')

Vanmiddag stonden er weer 5+ online? Dus maar een gekocht.
Korte ophaaltijd van kwartier. En paar minuten voor de ophaaltijd stond er al een rij te wachten.
In de winkel snapte ze het niet meer. want na mij kwamen er nog paar mensen.

Ik was nr 6? in de rij en het was daardoor best druk, doordat mensen alles in tassen enz aan stoppen waren.
Had gezien dat de rest 6 appelflappen kreeg. Maar had ze bij mij niet klaargelegd.
Heb toen wel gevraagd krijg ik geen appelflappen? Sorry die zijn op. heb maar op paar pakketten gerekend.
Dus ik antwoorden dat is jammer en keek naar de vitrine die vol lekkere dingen lag :')
Kreegik 3 kersenflappen mee. Ben benieuwd wat de mensen na mij mee kregen.
Niet elk pakket kan hetzelfde zijn, maar als de rest wel wat lekkers erbij krijgt, vind ik dat de andere dat ook horen te krijgen.
Afbeelding
veder vind super pakket
6 broden
zak harde broodjes
2 pizzabroodjes
3 kersenflappen

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:43

Oh als ik dit vergelijk met mijn pakket is die van mij toch wat karig haha

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:44

Wauw happy horse 6 hele broden! Echt onwijs veel, zou zeggen super pakket toch?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:47

Jeetje 6 broden! En ze kunnen toch niet iedereen wat erbij meegeven aan lekkers als er niks lekkers meer over is? Dan hebben die wss wel wat anders erbij in het pakket om aan de waarde te komen.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:55

Indd een super pakket.
Als er niks meer is snap ik het :)
Werd gezegd iedereen heeft hetzelfde pakket. Maar toen kwam ze erachter dat meer mensen dan pakten stonden. De virtrines lagen nog bomvol lekkere dingen. Ze was het gewoon vergeten bij mij, en denk dat de andere na mij iets anders mee gekregen hebben.
Mij hoor je veder niet klagen heb weer voor een week brood :)
En

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:31

karuna schreef:
Geen van beiden :+ andere kant van de rivier :D brummen wil ik ook graag proberen :j was te laat vanmorgen maar doe daar meestal de boodschappen.

Kaart staat er nog van vorig jaar :') toen ik 50 werd maar bedankt. :P :))

Even snel in de app gespiekt maar daar kom ik nooit. Brummen en eerbeek wel bekend mee. Elke week wel in Brummen wat boodschappen doen en als er een leuke aanbieding niet op voorraad is rijden we door naar Eerbeek. Voor tgtg beide wat ver weg van huis maar Brummen wil ik toch wel gaan proberen binnenkort :D. Al zijn de bonnen hier in de buurt best lastig te krijgen. Ik denk er altijd te laat aan en dan is het natuurlijk al uitverkocht ;)

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 00:10

Baalmoment!
Wilde net een bon halen bij Statie in Apeldoorn, moest ik eerst de tgtg app updaten en toen mijn bankapp.. vervolgens was ik er eindelijk klaar voor en je raadt het al; bon weg :'(
Volgende keer meer geluk hoop ik haha!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 00:48

happyhorse schreef:
Had gezien dat de rest 6 appelflappen kreeg. Maar had ze bij mij niet klaargelegd.
Heb toen wel gevraagd krijg ik geen appelflappen? Sorry die zijn op. heb maar op paar pakketten gerekend.
Dus ik antwoorden dat is jammer en keek naar de vitrine die vol lekkere dingen lag :')
Kreegik 3 kersenflappen mee. Ben benieuwd wat de mensen na mij mee kregen.
Niet elk pakket kan hetzelfde zijn, maar als de rest wel wat lekkers erbij krijgt, vind ik dat de andere dat ook horen te krijgen.

Wat een onzin, wat op dat moment over is, is over. Wij maken dagelijks minimaal 3 pakketen, en als ze perse allemaal hetzelfde moeten zijn dan kan ik ik er in theorie er eigenlijk minder maken.
Je koopt wat over is, niet wat je lekker vind lijken in de vitrine. Plus je hebt 6 broden voor een prikkie. 8)7

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 01:10

LilChar schreef:
Baalmoment!
Wilde net een bon halen bij Statie in Apeldoorn, moest ik eerst de tgtg app updaten en toen mijn bankapp.. vervolgens was ik er eindelijk klaar voor en je raadt het al; bon weg :'(

Statie is er weer / nog voor morgen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 01:45

happyhorse schreef:

Ik vind dit nogal onbeschoft, jeetje :') Niet iedereen krijgt hetzelfde pakket, je krijgt wat over is. Om dan nog meer te vragen vind ik nogal schofterig.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 07:18

Ik vind het ook geen normaal gedrag.. Wat enorm inhalig...bah. Als winkel zou ij dit absoluut niet kunnen waarderen...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 07:50

Valt me sowieso op dat een hoop mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen hier.....

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 07:54

Ik was gisteren bij koekela en kreeg een hele carrot cake mee! Smaakt echt super.
Ik hoop nog steeds dat ze in Veenendaal mee gaan doen. Misschien toch eens zelf wat zaken benaderen.

Over het vragen voor iets lekkers.. Tja. Toen ik bij Stach was, vroeg iemand anders met een tgtg bon of ze niet wat drinken erbij konden krijgen. Vond ik ook een beetje vreemd.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 08:07

Inderdaad wel raar hoe brutaal mensen zijn. Wees toch gewoon blij met wat je krijgt?

Stiekem hoop ik ook op een lekker gebakje als ik bij de bakker een bon haal maar zal daar nooit iets van zeggen/om vragen.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:00

Willeke_ schreef:
LilChar schreef:
Baalmoment!

Statie is er weer / nog voor morgen hoor!

Weer te laat, fijn dat het zo goed loopt haha :D

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:43

Stiekem irriteer ik me ook mateloos aan het gedrag van mensen om om bepaalde producten te vragen als het niet in hun pakket zit, of om een product te wisselen als ze het niet lusten. Kom op zeg, je betaalt al bijna niks, wees blij met wat je krijgt.. het is een Magic box. Een verrassing. Staat in de app nog duidelijk dat de winkels spullen in de box stoppen afhankelijk van wat er nog over is. Dat is het hele idee van de app..
Er staat ook nergens dat je het exacte bedrag krijgt aan producten. Ook dat is afhankelijk van wat er over was. Kijk als je €5 betaalt en je krijgt alleen een broodje en een flesje drinken, oké. Maar als je toch rap over de €10 gaat, heb je in mijn ogen geen recht van klagen. Ik stoor me er echt aan dat mensen hier zoveel terugrekenen naar het oorspronkelijke bedrag. Wees liever gewoon blij met wat je hebt gekregen voor een fractie van wat je er normaal voor zou betalen...

Maar goed, dat is mijn mening.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:47

Ik vind het idd ook wat zeurderig overkomen.
Als ik zie wat jullie allemaal in jullie pakketen krijgen vind die ik van hier best tegenvallen. Maar ze voldoen aan de waarde.

6 hele broden alleen al is echt veel!
Mijn laatste pakket bestond uit 1 half brood, een halve cake, 3 donuts en een zak met 5 zachte broodjes.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:51

JudithO schreef:
Stiekem irriteer ik me ook mateloos aan het gedrag van mensen om om bepaalde producten te vragen als het niet in hun pakket zit, of om een product te wisselen als ze het niet lusten. Kom op zeg, je betaalt al bijna niks, wees blij met wat je krijgt.. het is een Magic box. Een verrassing. Staat in de app nog duidelijk dat de winkels spullen in de box stoppen afhankelijk van wat er nog over is. Dat is het hele idee van de app..
Er staat ook nergens dat je het exacte bedrag krijgt aan producten. Ook dat is afhankelijk van wat er over was. Kijk als je €5 betaalt en je krijgt alleen een broodje en een flesje drinken, oké. Maar als je toch rap over de €10 gaat, heb je in mijn ogen geen recht van klagen. Ik stoor me er echt aan dat mensen hier zoveel terugrekenen naar het oorspronkelijke bedrag. Wees liever gewoon blij met wat je hebt gekregen voor een fractie van wat je er normaal voor zou betalen...

Maar goed, dat is mijn mening.

Eens Judith!
Al heb ik laatst bij delifrance gevraagd of ze bij het maken van de broodjes er rekening mee kon houden dat ik bepaalde dingen niet mag. Als het niet kon, zou het naar mijn man gaan, maar ze kon er prima rekening mee houden en dacht super lief mee.

In dit geval zou ik super tevreden zijn met 6 broden en evt zelf nog twee flappen er bij gekocht hebben.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 10:16

Wauw.. Idd Judith0.
Ik had het laatst ook bij Bakkerij het stoepje.
Soms staan mensen er echt met hun neus bovenop en vragen andere producten. Bij mij wilde ze ook ruilen. Dat heb ik geweigerd. Jammer dan.
Ik haal mijn box op, kijk ook thuis pas, dan is het een echt verassing.
En er zitten nieuwe producten in die ik nooit zou kopen, dingen waar we echt van houden of dingen die we niet echt lekker vinden. Die laatste gaan dan naar familie/vrienden.
En als er niemand in de buurt is dan leg ik het de dag daarna in de kantine op mn werk.

Wees blij met wat je krijgt.. En trots op jezelf dat je een diner/lunch/broodjes/smoothie gered hebt :)