Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Geen van beidenandere kant van de rivier
brummen wil ik ook graag proberen
was te laat vanmorgen maar doe daar meestal de boodschappen.
Kaart staat er nog van vorig jaartoen ik 50 werd maar bedankt.
![]()
happyhorse schreef:Had gezien dat de rest 6 appelflappen kreeg. Maar had ze bij mij niet klaargelegd.
Heb toen wel gevraagd krijg ik geen appelflappen? Sorry die zijn op. heb maar op paar pakketten gerekend.
Dus ik antwoorden dat is jammer en keek naar de vitrine die vol lekkere dingen lag![]()
Kreegik 3 kersenflappen mee. Ben benieuwd wat de mensen na mij mee kregen.
Niet elk pakket kan hetzelfde zijn, maar als de rest wel wat lekkers erbij krijgt, vind ik dat de andere dat ook horen te krijgen.
happyhorse schreef:Had gezien dat de rest 6 appelflappen kreeg. Maar had ze bij mij niet klaargelegd.
Heb toen wel gevraagd krijg ik geen appelflappen? Sorry die zijn op. heb maar op paar pakketten gerekend.
Dus ik antwoorden dat is jammer en keek naar de vitrine die vol lekkere dingen lag
Willeke_ schreef:LilChar schreef:Baalmoment!
Wilde net een bon halen bij Statie in Apeldoorn, moest ik eerst de tgtg app updaten en toen mijn bankapp.. vervolgens was ik er eindelijk klaar voor en je raadt het al; bon weg :'(
Volgende keer meer geluk hoop ik haha!
Statie is er weer / nog voor morgen hoor!
JudithO schreef:Stiekem irriteer ik me ook mateloos aan het gedrag van mensen om om bepaalde producten te vragen als het niet in hun pakket zit, of om een product te wisselen als ze het niet lusten. Kom op zeg, je betaalt al bijna niks, wees blij met wat je krijgt.. het is een Magic box. Een verrassing. Staat in de app nog duidelijk dat de winkels spullen in de box stoppen afhankelijk van wat er nog over is. Dat is het hele idee van de app..
Er staat ook nergens dat je het exacte bedrag krijgt aan producten. Ook dat is afhankelijk van wat er over was. Kijk als je €5 betaalt en je krijgt alleen een broodje en een flesje drinken, oké. Maar als je toch rap over de €10 gaat, heb je in mijn ogen geen recht van klagen. Ik stoor me er echt aan dat mensen hier zoveel terugrekenen naar het oorspronkelijke bedrag. Wees liever gewoon blij met wat je hebt gekregen voor een fractie van wat je er normaal voor zou betalen...
Maar goed, dat is mijn mening.