Tot nu toe gegeten:
- mandarijn, banaan, sinaasappel, 0.25L biogarde met banaan en appel, groot stuk brood met niets (denk 3 boterhammen bij elkaar), 3 vk crackers met pindakaas.
En mijn maag knort nog steeds
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Honger! Vanochtend een uur lang verhuisd, steile trappen op met koffers en dozen...
Tot nu toe gegeten:
- mandarijn, banaan, sinaasappel, 0.25L biogarde met banaan en appel, groot stuk brood met niets (denk 3 boterhammen bij elkaar), 3 vk crackers met pindakaas.
LisErm94 schreef:T: sinaasappel met 150 ml magere yoghurt
O: 55 gram havermout (150 ml sojamelk, 150 ml water, 1 eetl lijnzaad)
L: 1 snee vk brood met appelstroop, appel, 10 gram pompoenpitten
T: 1 snee vk brood met gekookt eiwit, ijsbersla met halve paprika, komkommer en 30 gr zilvervliesuitjes.
A: 100 gram couscous, 100 gram kipfilet, halve courgette, halve paprika, 5 champignons, 3/4 eetl wokolie & beetje sojasaus erdoorheen.
T: straks een mix van magere yoghurt en magere kwark met hand all bran
D: ong 1,5-2L thee en water en 100 ml sojamelk
B: Banish fat boost metabolism, 20 min fietsen & 20 min wandelen.
Straks ga ik lekker een weekje naar Frankrijk dus ben benieuwd wat ik daar ga eten
Plien91 schreef:O: 30g havermout, eetlepel lijnzaad, 250ml sojamelk, lepel aardbeienjam, glas sinaasappelsap
T: 1bb huttenkäse
L1 (12.15): 2bb grillworst
L2: (13.30: 1bb rookvlees,appel
T: Plakje suikerbrood, appel
T2: Plakje suikerbrood
A: Volkorenpasta met roomkaas en courgette en cervelaatworst
B:30min yoga15 min abs + 10 min. benenT: Magere kwark met lijnzaad
Bhriseis schreef:O: banaan + glas sojamelk light
B: Killer Buns dag 6 level 3
O2: Smoothie van sojamelk light, water, ananas, diepvriesmango, littlegem-hart, kiwi, sap 1/2 limoen, 2 x sinaasappel, gember
B: paarden verzorgen
L: Smoothie van banaan, afgekoelde espresso, diepvriesaardbei, diepvriesfamboos, diepvriesbosbossen, diepvriesspinazie, 50 g Griekse roomyoghurt, water, scheutje sojamelk light
T: 25 g pure chocolade
T: 1 snee bruin brood met Philadelphia milka, kop groene muntthee
B: clickeren met de paarden
A: veel gestoomde bloemkool + 140 g gekookte aardappels + Quornfilet (olijfolie) + el magere roeryoghurt met bieslook, peper, zout
T: kop groene muntthee + 200 g magere aardbeienyoghurt
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Honger! Vanochtend een uur lang verhuisd, steile trappen op met koffers en dozen...
Tot nu toe gegeten:
L: winterwortel en 5x vk cracker met pindakaas
T: bakje linzen, paar olijven, gekookt eitje
A: weet nog niet..