Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:KarinvdM schreef:Dat zeg ik net, dat moet ieder voor zich weten.
Voordat je zoiets doet zou ik me er meer in gaan verdiepen en niet direct iets gaan schrappen omdat je op internet van iemand iets leest.
Daar ben ik het mee eens... de meningen over koemelk zijn immers nogal verdeeld.
Persoonlijk verbaas ik me er dan weer over dat er dan in een topic waar de lijn wordt aangehouden van zoveel mogelijk onbewerkte producten, er dan dingen als amandelmelk worden aangeraden. Maar goed, dat is dan weer mijn verbazing.
nomarjet schreef:KarinvdM schreef:Wat is er mis met amandelmelk?
Dat kan je ook tamelijk eenvoudig zelf maken.
Hoe dan, als ik vragen mag
nomarjet schreef:Anoniem schreef:Ik ben eigenlijk al blij als er geen dextrose in het brood zit
Hoezo wil je geen dextrose in het brood hebben ?
Ik heb al gegoogled maar niet gevonden, waarom je het niet in brood zou willen hebben.
nomarjet schreef:Anoniem schreef:Ik ben eigenlijk al blij als er geen dextrose in het brood zit
Hoezo wil je geen dextrose in het brood hebben ?
Ik heb al gegoogled maar niet gevonden, waarom je het niet in brood zou willen hebben.
Daenerys schreef:phormicola schreef:Met roomboter en een dikke laag pindakaas![]()
Het is maar goed dat ik geen wit brood, hagelslag of pindakaas in huis heb, want hier kijkt ook een ongesteldheid om de hoek en jullie brengen me op slechte ideeën ...