Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ga me morgen maar weer eens wegen, dat durfde ik na vorig weekend niet meer

Wij eten morgen weer lekker volkoren bio penne met bio gehakt en lekker veel groente. Heb ook nog wraps, wilde zeggen die voor zondag maar dan hebben we een familie etentje dus die komen volgende week wel een keer op. 
goed voor inspiratie, zo blijf je gevarieerd eten! 

Toad schreef:mooie lijstjes voorbij zien komengoed voor inspiratie, zo blijf je gevarieerd eten!
morgen ga ik boodschappen doen, momenteel zijn de kasten weer redelijk leeg, en mijn vriend heeft alle amandelen opgegeten
Er staat een recept in de nieuwe allerhande, frambozencheesecake met een bodem van oreokoekjes
)
, maar ja weekend inluiden en een klein bakje chips, daarna niets meer, best knap
M'n vriend heeft wel de hele chipszak leeggevroten en die baalt nu dus weer haha
denk dat dat een betere combi is voor mij, en dan maar iets van 4 of 5 blaadjes munt erin en een heel klein beetje koriander

) van banaan, peer, sinaasappelsap, havermout en chiazaden
Wie weet hier wat meer over? 

Ik ben net naar de markt geweest en heb daar groot ingeslagen: 3 komkommers, bak druiven, kilo kiwi's, kilo bananen, bakje aalbessen, bakje blauwe bessen, aardbeien, rode grapefruits, ananas, zakje gemengde noten en dat was het geloof ik 
En ik ga zometeen ook even twee pakken choco cruesli halen, heerlijk! Ik zit alleen te twijfelen of ik nu eens een keertje volle melk erbij pak of het gewoon mager ga houden om de schade te beperken
verder nog de speltcrackers van dr. karg en 2 vegetarische worstenbroodjes