Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nou zal ik het maar vertellen dan.
In het heeel kort. Ik ben al heel lang (jaar of 8) bevriend met Annemiek. Zij heeft een hele stoere haf. Wij altijd samen op stal gestaan. En ik deed Tom ook met enige regelmaat naast toendertijd mijn eigen paard. 2 jaar terug is Annemiek verhuisd met Tom naar Baarn. Daar woont ze ook. Gisteren was ik weer lekker bij haar thuis en vroeg ze me of ik het niet een leuk idee zou vinden om Tommie voor de helft te gaan doen. * Denk - denk. * Ik wilde heel graag weer een eigen paard, maar mijn ouders waren hier geen fan van gezien m'n epilepsie, dus dit zou natuurlijk ideaal zijn. Dus nog even doorgebabbeld en we vonden het beide wel een heel strak plan. Dus hop naar haar ouders en ik later naar mijn ouders. Beide ouders waren erg enthousiast. Maar één probleem, Tom staat in Baarn en zou dus terug naar Leusden moeten komen. De stal waar we wilden staan is vol... Hmm. Wij vandaag toch maar lang en per toeval gaat er van de week een paard weg. Alsof ze het wisten.Dus over 2 weken komt Tom deze kant op. En ga ik Tom 3-4 daagjes doen. En heb ik een super stoer ding onder mijn kont.
Normaal ben ik niet zo van hafjes e.d. maar Tom is al jaaaaren een uitzondering op m'n regel. Dusssss.
Helemaal top. Misschien niet wat ik helemaal in gedachte had. Maar een heel mooi compromis dacht ik zo.
Dit is Tom;
Ben ook heeeeel blij met Annemiek!!!