@ Lana: je lichaam moet eerst denk ik even wennen aan je nieuwe (betere, heb nog niet veel gekeken naar je schema's?) eetpatroon en waarschijnlijk blijf je eerst even constant, dan daalt het. Kan door veel dingen komen
@ SL: hmm, Snickers
Dagje vandaag (gisteren uiteindelijk niet gepilatest; huiswerk bleek even iets meer te zijn maar goed afgekregen ):
Goedemorge wat zijn we hier allemaal weer vroeg ik ben nog steeds 4 kilo kwijt gelukkig niks meer aan . ook doe ik niks meer aan sonja ik plan mijn dingen *met name* die in het boekje staan nu gewoon zelf in zodat ik gewoon dit patroon aan blijf houden ook als de 7de week voor bij was gekomen ! het lukt me toch aardig.
o: optimel joyghurt T: denk een broodje L: gekookte aardappels , spitskool en kipfile T: Niks A: 2 broodjes met aardbeien T: stuk fruit
zit nu op me werk in volendam en moet meteen door naar me paard vandaar dat ik in de middag warm eet ! Heb volgende week zondag me eerste wedstrijd met me nieuwe paard (sta nu al stijf van de zenuwen whaha ) xx
Ik heb ook wedstrijd Doom. Mijn allereerste officiele. Jij ook heel veel succes!
Ik heb met mijn pony al L1 gestart maar ben der al weer een paar jaar tussen uit ! Nu gaan we fanatiek aan de gang met me nieuwe paard hoop toch oooooooooooooit een keertje Z dressuur te kunnen starten !! hij is 4 dus we kunnen nog HEEEEEEEEEEEL lang als goed is (je weet maar nooit natuurlijk ) vooruit !!!
Whaha. Ik heb onderling met mijn oude pony ook L1 gereden, maar das toch heel anders dan met mijn huidige paard. Mijn paard kan alles al, maar ikke nog niet. Ik hoop ook Z met der te worden, maar wanneer dat zien we wel.
Succes tijdens de wedstrijd dames En LA, we willen wel een fotootje van je auto zien hoor!
Gisteren na het eten 1 gebakje gehad, dus dat was erg netjes. Vandaag waarschijnlijk weer eentje, want ze moeten op. Vanmiddag ga ik lekker lunchen met een vriendin.
Ontbijt: 2MB. 1x halvarine en hagelslag. 1x halvarine en vruchtenhagel. Schaaltje yoghurt. Actimel. T: gebakje Kan ik het nog verbranden Lunch: ? T: fruit T: ? Diner: Groentensoep, met een broodje
Ik ben er ook even. Vrijdag is mijn 'weegdag' en ik ben 2 kilo kwijt! Vind het eigenlijk wel erg veel in één weekje, maar de laatste dagen heb ik wel braaf genoeg gegeten naar mijn idee..
Nu zit ik fijn aan een ontbijtje dat uit crackers met 20+kaas en optimel bestaat
Ik ga een behoorlijk slecht weekend tegemoet weekend met vriendinnen haha met teveel drank, snoep en zaterdagmiddag een high tea. Ik ga het proberen een beetje te beperken...
Vandaag: O: maaltijdreep van Slimfast (waren in de aanbieding bij de supermarkt, wilde hem wel eens proberen ) t: kapitein koek L: magere yoghurt met fruit'n fibre t: appel D: ? t: daarna genoeg drank wrs....en lekkere dingen...
Vrijdag ook mijn weegdag en 0.6 eraf Erg netjes vind ik zelf omdat ik toch 2 dagen wel gezondigd heb.. Maar ook wel goed bewogen voor mijn doen deze week
Lana: Je eet (eerst in ieder geval, ik weet je schema van dit moment niet) veel te weinig waardoor je lichaam misschien alle voeding opslaat. Andere verklaringen kunnen zijn dat je lichaam even vocht vastho0udt? Je ongesteld moet worden? Je spieren erbij hebt gekweekt die meer wegen dan vet? Je lichaamsgewicht schommelt altijd per dag en zelfs per dagdeel en maanddeel.. Plaats je schema even zodat we die kunnen checken en houd dat even een week vol waarna je pas weer gaat wegen. Als je te vaak weegt word je gek Succes!! Ik ga vanavond koken.. Prei kapot koken en dan gekookte aardappels erbij en mn vader maakt lekkere sucade lapjes (sudderen). Mijn schema: O: 2 bb appelstroop T: bb light jam en een balisto L: 2 bb kipfilet, stukje komkommer en een appel T: kiwi, tomaat en nog een plak ontbijtkoek ofzo A: preizooitje, sucadevlees en als toetje magere yoghurt T: rijstwafel met pindakaas B: alleen de paarden verzorgen en misschien nog een half uurtje wandelen vanavond of winkelen
Sizz: En? Vullen die repen een beetje? Ik heb er altijd zo mn twijfels bij
Succes met jullie wedstrijden dit weekend meiden!!
Maar voor jezelf een beetje gezond koken is helemaal niet moeilijk hoor! Probeer het eens
Succes met de wedstrijden!! Komt vast helemaal goed!
Dit hele weekend wordt een ramp. Heb nu niks in huis (ga zo nog wel iets halen), zaterdag naar Londen (:D), zondag terug naar Nl en gelijk door naar A'dam voor weer eeen concert. Het wordt niet veel eten, maar vooral onregelmatig en qua gezond... ik doe mn best.
Mijn planning vandaag: O: 2 br boterhammen; kipfilet 20 min lopen L: 2 br boterhammen; 1 gebakken ei paardrijden T: pakje droge crackers T: banaan gemixt met 2 sinaasappels en wat Sojamelk A: zvrijst, spinazie, 5 vissticks T: ?
Ben niet naar school gegaan. Heb weer érge last van m'n darmen en heb er eigenlijk wel weer genoeg van aangezien het al vanaf vorige week vrijdag aan de gang is
Nou gisteren ben ik me echt te buiten gegaan aan de krentenbollen en ontbijtkoek... Ik heb echt veel te veel gegeten.. Vandaag maar even balanzen.
O: banaan, rijstwafel met halvarine en vruchtenhagel t: bak magere yoghurt. L: vpistolet met halvarine en rosbief. t:?? D: stukje biefstuk met champignons en uitje, ovenfrites, broccoli t: ??
Ik ga morgen in London naar t concert van The Blackout & Flood Of Red & Pierce The Veil en zondag in Amsterdam naar Funeral For A Friend. (Als je ze allemaal niet kent is niet erg hoor )
Goedemorgen, ik lig nog in m'n bedje met laptop op schoot Ben nog niet 100% maar voel me wel weer wat beter. Dus ga vandaag maar weer eens proberen fatsoenlijk te eten