Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 22:35

Duhh, had natuurlijk gewoon bij de FAQ's op de website van Too Good To Go kunnen kijken.
Daar staat het volgende;

Citaat:
Wanneer worden de Magic Boxen er op gezet?
Alle Magic Boxen worden elke middernacht voor de volgende dag online gezet. Maar de locaties hebben zelf ook de optie om door de dag heen extra Magic Boxen erbij te zetten als ze zien dat ze meer verspilling hebben.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-19 22:37

Renee1991 schreef:
Duhh, had natuurlijk gewoon bij de FAQ's op de website van Too Good To Go kunnen kijken.
Daar staat het volgende;

Citaat:
Wanneer worden de Magic Boxen er op gezet?
Alle Magic Boxen worden elke middernacht voor de volgende dag online gezet. Maar de locaties hebben zelf ook de optie om door de dag heen extra Magic Boxen erbij te zetten als ze zien dat ze meer verspilling hebben.

Dit was voorheen zo. Nu is het vaak kwartier na uiterste ophaaltijd. Dat is onlangs veranderd. Zal niet aangepast zijn.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 23:01

Hier ook de Dekamarkt in het dorp die meedoet!
Eens kijken of ik daar een bon kan bemachtigen :D

Buxy

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 06:53

Hier gister weer een bon voor Bakker Bart kunnen krijgen, moet na m'n werk toch na de apotheek in het centrum dus kan dat mooi combineren! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 07:59

Staan opeens veel dekamarkten bij. :oo Ook de twee waar ik altijd kom. Voor vandaag pakket voor in dorp gekocht. Benieuwd naar. Fijne ophaaltijd ook

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:22

Helaas hier geen Dekamarkt. Alleen 2 bakker in een straal van 25 km.
En ook op de hele weg naar m'n werk (35 km) en in de directe omgeving van m'n werk helaas niks.
Zou zo leuk zijn als er wat adressen bij komen!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 09:27

De app was gister zelfs in het RTL nieuws. Wordt vechten om een pakketje!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:04

Klopt, maar keerzijde van het verhaal is ook dat er meer bedrijven mee gaan doen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:34

Ook kun je zelf wat doen als er geen bedrijven zijn he, gooi gewoon eens een balletje op bij bedrijven...
Of stuur eens wat mailtjes rond..

Het is jammer dat TGTG nog geen flyers hebben ( heb het gevraagd) komt misschien in de toekomst

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:42

Joyce eddy ik heb echt paar weken geleden beide dekas gevaagd en ben beiden antwoord gehad nee daar gaan wij niet aan meedoen. Als bedrijfsleider zien we het niet zitten :+

Sterker nog bij een deka zaterdag echt die voedselverspillende weggegooide aardbeien gehad doen ze nu mee :')

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:46

Gisteren weer bij de bakker gehaald :o Heerlijke appeltaartjes <3
Afbeelding

En een zakje "poesta" :') Geen idee wat het is, ben benieuwd of het lekker is haha.
Afbeelding
Zo leer je nog eens nieuwe dingen kennen :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:36

Pakket van deka hier. Matig pakket, waarde 10 euro maximaal meeste wel t/m morgen. Vlees waren stickertjes, mevrouw achter me had paar gekocht. Alleen niet in pakketten gedaan blijkt. Idem geen brood ook. Zou graag jullie mening ook hebben, dat ik niet te verwend doe.
Niet voor herhaling voor nu ook ivm reactie van personeel onzinnig gedoe dit en omslachtig met bonnetjes 8)7 (daarom doe ik hier ook geen boodschappen :+ )

halve liter melk en yoghurt, een vivit pak en een smoothie van 250 ml (die koop ik vaker zijn 80 ct normaal maar waren in aanbieding vorige week. Activa yoghurt, filet americain (staat duurder op de normale prijs maar was samen met het tapashapje beiden waren 3 voor 5 euro vorige week aanbieding. En enige wat waarde omhooghaalt is de gerookte paling maar die is 3,25 euro. Maar zonder deze paling was het tja. De smoothie gaat vanavond op, paling morgen en wat ik ga koken even nadenken.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-03-19 17:45, in het totaal 3 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:37

Zonde Karuna! Geen leuke reactie ook van het personeel.. Als je er geen zin in hebt, doe dan niet mee als bedrijf -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:43

Ik denk dat ze dit van hogerhand moeten doen. Vorige week nog gevraagd en bedrijfsleider had geen zin aan deze onzin mee te doen. Tjsa en hoofdkassiere is net zo. Zucht puf steun, pfff moet dit -O-

Had de reactie wel verwacht, kleine buurtsuper waar niet bepaald dure boodschappen gedaan worden. Veel kleiner dan de andere dekas in de omgeving. Maar ach ik kan er gv blij mee maken morgen. Andere deka locatie is drie keer zo groot met veel meer producten ook. :j daar doe ik meestal de boodschappen. Hier alleen als ik echt accuut iets misgrijp zoals wc papier :+

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:51

Vervelend van de reacties, het pakket opzich vind ik nog wel erg netjes.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:55

Alleen de waarde is echt te weinig wat het volgens site zou moeten zijn. Alles even nagezocht maar de 10 euro is als ik de filet voor volle prijs meereken wat hij dus niet was vorige week. Heb ze zien staan toen bij de 3 voor 5 hapjes. Waarvan er dus twee van bijzitten. :')

Meld het niet maar ga er ook niet meer heen voorlopig. Staat nu ook op geen waste opeens, :+

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:59

als het personeel zo doet, zou ik ook niet meer gaan. Pakket is redelijk. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Hier in de buurt helaas helemaal niets.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:04

karuna schreef:
Pakket van deka hier. Matig pakket, waarde 10 euro maximaal meeste wel t/m morgen. Vlees waren stickertjes, mevrouw achter me had paar gekocht. Alleen niet in pakketten gedaan blijkt. Idem geen brood ook. Zou graag jullie mening ook hebben, dat ik niet te verwend doe.
Niet voor herhaling voor nu ook ivm reactie van personeel onzinnig gedoe dit en omslachtig met bonnetjes 8)7 (daarom doe ik hier ook geen boodschappen :+ )

halve liter melk en yoghurt, een vivit pak en een smoothie van 250 ml (die koop ik vaker zijn 80 ct normaal maar waren in aanbieding vorige week. Activa yoghurt, filet americain (staat duurder op de normale prijs maar was samen met het tapashapje beiden waren 3 voor 5 euro vorige week aanbieding. En enige wat waarde omhooghaalt is de gerookte paling maar die is 3,25 euro. Maar zonder deze paling was het tja. De smoothie gaat vanavond op, paling morgen en wat ik ga koken even nadenken.

[ [url=m/immqyn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmmm wat balen zeg. Was dit Eerbeek of Brummen? Brummen zat ik op te hopen dat die mee zou doen dus wil daar ook eens een bon van proberen te bemachtigen ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:34

Geen van beiden :+ andere kant van de rivier :D brummen wil ik ook graag proberen :j was te laat vanmorgen maar doe daar meestal de boodschappen.

Kaart staat er nog van vorig jaar :') toen ik 50 werd maar bedankt. :P :))

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:40

karuna schreef:
Geen van beiden :+ andere kant van de rivier :D brummen wil ik ook graag proberen :j was te laat vanmorgen maar doe daar meestal de boodschappen.

Kaart staat er nog van vorig jaar :') toen ik 50 werd maar bedankt. :P :))

haha ik dacht die is net jarig geweest :') :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:41

Lief toch bedoeld :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 18:42

Ik vind de prijs verhouding best prima. Het zijn gemaks artikelen en minder praktisch misschien als los vlees of groente e.d. er wordt van de orginele prijs uit gegaan dus jou berekening met aanbiedingen telt dan dus niet. Wat ik zo ff gauw tel is dit denk ik tochwel 15 euro aan winkel waarde.
Dat is net als dat je nu hansterweken hebt bij de AH. Had ook 4 kip sate schnitzels voor 2.25. Als ik het voor de prijs moet doen kan ik beter zulke aanbiedingen in de gaten houden dan tgtg.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:49

Als ik de orginele prijs aanhoud kom ik op 10 euro en een beetje uit, met de aanbiedingsprijs op 8,50 ongeveer, niet super slecht (meer dan wat ik betaald heb) maar absoluut geen 15,00 euro. :n dekamarkt is zo duur niet. Dan ga ik uit van de prijs op de paling en de filet. De rest is prijsloos maar weet ik op tapashapje na de prijs wel omdat gv of ik dat vaker kopen. :j

Enige rare vind ik dat de afgeprijsde producten gewoon in de winkel lagen maar geen van de pakketten bevatte stickertjes. Ik vermoed onwennigheid nog.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:59

Maar als iets ''vorige week'' in de aanbieding was, dan geld dat toch sowieso deze week niet meer? Ik vind niet dat je dat kan gaan meerekenen in je originele prijsberekening.

Verder is het een mooi pakket en vooral jammer van de reacties

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 19:00

karuna schreef:
Als ik de orginele prijs aanhoud kom ik op 10 euro en een beetje uit, met de aanbiedingsprijs op 8,50 ongeveer, niet super slecht (meer dan wat ik betaald heb) maar absoluut geen 15,00 euro. :n dekamarkt is zo duur niet. Dan ga ik uit van de prijs op de paling en de filet. De rest is prijsloos maar weet ik op tapashapje na de prijs wel omdat gv of ik dat vaker kopen. :j

Enige rare vind ik dat de afgeprijsde producten gewoon in de winkel lagen maar geen van de pakketten bevatte stickertjes. Ik vermoed onwennigheid nog.

Heb ff snel gekeken online. Enige wat ik niet kon vinden was de melk. Er vanuit gaande dat die toch wel 1,- zal kosten omdat het biologisch is.. zit ik op 14.35. En ook tapas zal duurder uitvallen omdat een enkele duurder is maar ben van 5/3 stuks uit gegaan.

Filet americain: 2.09
Haring: 3.25
tapas: 1.66
Activia: 0.96
Smoothie:2,-
Bio+ melk: 1,-
Yoghurt: 0.60
Vifit: 1.79

Ik denk dat onderschat wordt wat sommige dingen kosten. daarnaast als je het om het precieze bedrag moet doen denk ik dat het doel verliest en dat is verspilling tegen gaan. Soms zitten er pakketten bij van over de 20 euro. Dan hoor je ook niemand klagen :-).