Onze borden lijken bijna nooit op het plaatje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Ik heb voor 7 juli dinnerly besteld. Zag dat het van Marly Spoon is.
Wel irritant dat je eerst moet betalen en dan kunt kijken wat je wilt.
Muga schreef:Mocht iemand de zomer stamppot hebben genomen. Hou er rekening mee dat je wortels langer moeten koken dan de aardappels en dat je ze echt schoon moet raspen voor je ze in plakjes snijdt.
Hier veel de harde wortel en de aardappels waren al te zacht eigenlijk... En de wortels alleen wassen, was niet genoeg, er ontstonden een soort sliertjes tijdens het stampen. Heel jammer. Die neem ik niet vaker. Teveel gedoe.
Es_ther schreef:Oh wat een aso!
Zijn de zakken bij jullie de laatste tijd ook zo snel kapot? Hier vliegen de tomaten en knofloken ons om de oren als we wat uit de koelkast pakken![]()
[ [url=m/q8COZg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit blijft toch erg lekker, risotto van orzo!
Muurp schreef:Bij ons ook geen problemen met de wortel afgelopen week
Gisteren wel een klacht ingediend over een chauffeur. Ze kwamen ruim een half uur te vroeg (dus vóór 7 uur) dus ik sliep nogIk was dus niet snel genoeg beneden om het aan te pakken.
Dat heb ik geweten... Chauffeur was blijkbaar not amused en besloot vervolgens keiharde muziek te draaien in de auto om rustig zijn nieuwe adres op te zoeken.Toen ik (inmiddels aangekleed) naar buiten liep om er wat van te zeggen reed hij toeterend weg.
Hoop dat hij te horen heeft gekregen dat hij geen baan meer heeft, aso.
Snorlex schreef:Muurp schreef:Bij ons ook geen problemen met de wortel afgelopen week
Gisteren wel een klacht ingediend over een chauffeur. Ze kwamen ruim een half uur te vroeg (dus vóór 7 uur) dus ik sliep nogIk was dus niet snel genoeg beneden om het aan te pakken.
Dat heb ik geweten... Chauffeur was blijkbaar not amused en besloot vervolgens keiharde muziek te draaien in de auto om rustig zijn nieuwe adres op te zoeken.Toen ik (inmiddels aangekleed) naar buiten liep om er wat van te zeggen reed hij toeterend weg.
Hoop dat hij te horen heeft gekregen dat hij geen baan meer heeft, aso.
en ook zonder de doos alsnog aan je te overhandigen?
Needje schreef:Volgens mij staat er dat bezorgtijden een half uur kunnen afwijken....
Hij heeft m toch gewoon neergezet?
Doen ze bij mij ook als ik er niet ben. Prima voor mij.
Dat ie met een muziek in de auto z'n volgende adres opzoekt lijkt mij niet om jou te pesten. Mag die gast ook gewoon zijn eigen werkplezier verhogen?
Snorlex schreef:Needje schreef:Volgens mij staat er dat bezorgtijden een half uur kunnen afwijken....
Dat ie met een muziek in de auto z'n volgende adres opzoekt lijkt mij niet om jou te pesten. Mag die gast ook gewoon zijn eigen werkplezier verhogen?
Volgens mij moet ook het afwijken van de tijden wel tussen het gekozen “frame” passen.
Ik kies vaak voor 18.00 - 22.00. Schrok me helemaal wezenloostoen er ineens 17.15 stond. Dan ben ik net de deur uit bij mijn werk. Gelukkig trok dat nog bij naar 18.00 maar zat wel even op hete kolen. Kies niet voor Jan Doedel het tijdsframe van 18.00 - 22.00.
Needje schreef:Volgens mij staat er dat bezorgtijden een half uur kunnen afwijken....