Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Heerlijk. Maar goed, ik ga een paar dagen zonder proberen, om te kijken of dat het probleem is. Bij Appie waren ze vorige week in de bonus, dus toen heb ik behoorlijk ingeslagen, dat herken ik wel Sharani!
Bovendien moet ik het zo makkelijk kunnen pakken in mn hand, ivm met mijn werk. Dus een bakje salade dat wordt m niet. Wat eten jullie zoal overdag?
werkt fantastisch voor onderweg! En daarnaast zeker een paar stukken fruit.
Bananenbrood ga ik ook zeker proberen, heb het al zo vaak voorbij zien komen, ben benieuwd!
Ik eet wel eieren van mijn eigen kippetjes. Maar ja, ik heb er maar 2 en 1 ervan is nu al weken broeds. De ander vindt het te warm om te leggen volgens mij
proef je de zoete aardappel heel erg? Want dat lust mijn vriend niet
Linzen lust ie wel heel graag namelijk. Denk dat het best vult met een broodje erbij oid, of niet?
En dat terwijl ik vroeger nog wel eens laag in m'n ijzer zat. Woeoe! Ik ben best wel trost
poes schreef:Vandaag Vegan én raw uit etenRome is leuk

Heel leuk om eens te proberen.
. Het lijkt dus iets te echt. Sharani schreef:Die filet American is zeker lekker. Enige nadeel is dat mijn kids steeds commentaar krijgen dat het onverantwoord is met dit weer om het mee naar school op brood te nemen, omdat het rauw is. Het lijkt dus iets te echt.
Eelmo schreef:poes schreef:Vandaag Vegan én raw uit etenRome is leuk
Vanwaar de "hype" over raw?![]()
Voor mij heeft dat niets met wel of niet dierlijke producten te maken. Daarbij zijn een hoop stoffen beter op te nemen uit gegaarde groenten etc. Oprechte vraag, geen kritiek! Ik vind rauwe bloemkool of wortel ook lekkerder dan gekookt
was nog nooit raw gaan eten. Wel heel leuk en dus echt lekker. Foto's staan op mijn insta (femmiewemmie) van restaurant SoloCrudo. Volgende week gaan we naar Romeow: vegan mét katten