Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik vind het anders best netjes hoor Nathalie!
Hier is het helemaal drama. Omdat ik net zoveel weeg als ik me kapot vreet als dat ik constant honger heb, zit ik nu in de 'watkanmijhetschelen'-fase. Ik baal er van, maar ja, als er toch niets gebeurt...
Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Gewoon doen wat ik wil totdat ik weer kan gaan sporten, of toch mezelf al herpakken?
Bhriseis schreef:Pffff, lastig Phor, maar misschien kan je uitvogelen waar je je mentaal het beste bij voelt. Dus als je het nu zo zwaar hebt dat je je even niet wil bezighouden met lijstjes, dan zou ik het loslaten. Voel je je van loslaten ellendig, zou ik me focussen op gezond eten - maar niet op hoeveel je weegt. Van zodra Vivian een tikje ouder is kan je weer gaan sporten, en dan komen die spieren wel weer. Gewicht zegt nu toch nog zo weinig met die borstvoeding enzo, dat zou ik even laten voor wat het is.
Van zodra je dan weer kan sporten, begin je vast met een kickstart omdat je je lichaam nu even liet rusten.
J508 schreef:Lijstje voor vandaag:
O: smoothie van 130 ml yoghurt (en toen was die op.. dacht dat er meer in het pak zat), 120 ml amandelmelk, halve schep whey, 1 banaan, 1 el chiazaad en 70 gr dv blauwe bessen
L: 2 vb, 1 met 1/4 avocado en hummus, 1 met 1/4 avocado en een gekookt ei, peper en zout
t:250 gr worteltjes met 30 gr hummus1 grote appel
B: 45 minuten wandelen met de hond
A: gebakken pangasiusfilet, zoete aardappelfrietjes en een salade met tomaat, veldsla, komkommer en paprika zonder dressing
t: ??
NeverGiveUp schreef:1400 is geloof ik altijd te weinig tenzij je een meter groot bent.
Met zo weinig ckal gaat je heLe metabolisme ook gewoon op spaarstand geloof ik?
O - 60 gr havermout, ongezoete soyamelk, chiazaad, kaneel, framboosjes, banaan, 2 dadels
T - granenkoekje, hand paranoten
L - 2 bb hummus, sla, beetje kaas, augurk, tomaat / rijstwafel beetje roomboter+65% hagelslag
A - Pangasiusfilet, berg ijsbergsla met cherrytomaatjes, geitenkaas en ui / halve gepofte zoete aardappel
T - 2 Rijstwafels pindakaas
B - 1 uur rijden, 2 km lopen, stuk fietsen
D - thee, water