Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Colorado schreef:Bedankt! Nu hopen dat ik het volhoud haha. Havermout is al een tijdje favoriet, gemaakt met melk, een klein beetje honing en (room)boter. Overgehouden aan opa en oma
Klinkt lekker! (Maar niet zo gezond)
Colorado schreef:Anoniem schreef:Klinkt lekker! (Maar niet zo gezond)
Dacht dat honing juist met mate erg goed was en een klein beetje (boterhamhoeveelheid) boter zal toch niet zo'n kwaad kunnen of ben ik nu heel naiëf? Het gaat uiteraard maar om een beetje van beide
Anoniem schreef:Kun je dan beter ook geen Brinta eten dan? maakt dat dan geen verschil met brood?Je zou gewoon havermout kunnen kopen? Lekkerder dan Brinta/Weetabix vind ik, en maar 40 cent bij de AH.
ChantalSmook schreef:Anoniem schreef:Kun je dan beter ook geen Brinta eten dan? maakt dat dan geen verschil met brood?Je zou gewoon havermout kunnen kopen? Lekkerder dan Brinta/Weetabix vind ik, en maar 40 cent bij de AH.
Ik eet Brinta voor een langer vol gevoel en inderdaad omdat ik dacht dat het beter was dan brood. Havermout ook gekocht maar vind Brinta lekkerder.
Bhriseis schreef:Volgens mij is het ongezondste aan je ontbijt dat je het met gewone melk maakt. Als dat dan het enige is dat je 'smokkelt' zou ik er ook niet echt wakker van liggen, MITS je er zelf geen last van hebt. Nuja, muesli/havermout/whatever is wel errrrg lekker met al die speciale melksoorten, dus zelfs van uit het lekker-standpunt de moeite waard om eens te proberen
KarinvdM schreef:Niet iedereen vind melk een gezonde keuze Nomarjet.
Op zich kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen. Koemelk is gemaakt voor kalfjes...
Wij zijn de enigen die als volwassen personen nog melk drinken (en dan ook nog van een ander soort dan van onszelf). In de dierenwereld zie je dat niet.
KarinvdM schreef:Dat zeg ik net, dat moet ieder voor zich weten.
Voordat je zoiets doet zou ik me er meer in gaan verdiepen en niet direct iets gaan schrappen omdat je op internet van iemand iets leest.