Heb ff geteld.. Hier staan alle foto's op die ik hbe gekozen in ALLE 100 pagina's
P.S. Ging niet helemaal goed met uitknippen
Laatst bijgewerkt door xStephanie op 08-10-10 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Lindas2
Geplaatst: 08-10-10 21:56
Nou ik heb even bijgelezen hoor .
Nog bedankt voor de tips! Heb gekeken op de site van ikea en er zijn er nog op voorraad dus moet even gaan zoeken.. Ik kom net van de media markt af, rij ik VOORBIJ de ikea en vergeet ik nog om voor die draaischijf te kijken
Wat zijn die konijntjes super schattig zeg!!
Ziet er heel creatief uit stev_bonnie!
Ik ga morgen op tijd naar T&T! Ben zo benieuwd . Ik denk dat ik ook maar een vast bedrag mee zal nemen
Helemaal zelf bewerkt.. Ben daar ook zo'n 3 a 4 uur mee bezig geweest Dat hondje is onwijs speciaal voor mij. Zelf gefokt bij mij opgegroeid, ik kan allerlij trucjes met haar. Ik hou van haar
Echt heel speciaal. Met die andere 3 ook wel maar haar.. Ze heeft ook onwijs veel vertrouwen in mij. Zal het me nooit kunnen vergeven gebeurt er iets met mijn lieverd!
Jaime is hartstikke druk met haar creaties voor de beurs volgens mij.
Lindas2
Geplaatst: 08-10-10 22:18
@ prakkie: Ik heb vorige week dat icing recept gemaakt en ik had nog over.. Ik wist niet wat ik ermee moest. Nu staat het al een week dus nu ga ik het maar weggooien maar zou ik het de volgende keer ook in kunnen vriezen?
annastasia
Geplaatst: 08-10-10 22:18
Morgen is die beurs toch? Had ze ook niet nog op het laatste moment een extra grote bestelling erbij gekregen?
xStephanie
Geplaatst: 08-10-10 22:19
Ja idd..
@Roo: (zo noem ik je ff) Tja.. Duitse Doggen worden helaas neit zo oud