Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:weet je. Ik ben er klaar mee dat mensen roepen dat het de juiste manier is om op zulke manieren af te vallen. Val lekker op die manier af je komt jezelf nog wel een keer tegen. Sorry dat ik zo bot doe maar ik kan me er wel kwaad om maken dat mensen hun lichaam vernielen alleen maar omdat ze snel af willen vallen en ook zien dat het zo sneller gaat. Verder zeg ik er niks meer over.
ukje schreef:von, maar dan moet je wel gezond blijven eten en gezond eten betekent ook tussendoortjes nemen. Fruit, magere yoghurt e.d vallen ook onder tussendoortjes. Soep kan je evtueel ook vetvrij maken als je geen vet meer wilt eten. Ik heb trouwens niet gezegt dat jij ons dingen aan het opleggen bent maar door jezelf te weinig energie te geven in de vorm van voedsel help je je lichaam gewoon om zeep. Je lichaam heeft alleen al vrij veel energie nodig om al je organen en cellen goed hun werk te laten doen. Nou is het nooit verkeerd om bewust te worden van je eten maar waarom gelijk zo magertjes.