Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Ik hou van lekkere dingen, maar met alleen lekker, val je niet af. Dus ben ik over gegaan op lekkere, maar ook gezonde tussendoortjes (als fruit, magere yoghurt/kwark, magere snacks etc). Zonder die tussendoortjes zal ik het misschien 2/3 weken volhouden, maar vervolgens zal bij mij alles er net zo hard weer aankomen.. ukje schreef:weet je. Ik ben er klaar mee dat mensen roepen dat het de juiste manier is om op zulke manieren af te vallen. Val lekker op die manier af je komt jezelf nog wel een keer tegen. Sorry dat ik zo bot doe maar ik kan me er wel kwaad om maken dat mensen hun lichaam vernielen alleen maar omdat ze snel af willen vallen en ook zien dat het zo sneller gaat. Verder zeg ik er niks meer over.

. Maar hier gaat het goed! Meer normaal aan het eten, zakjes aan het afbouwen en gewicht gaat nog naar beneden (waar paardrijden al niet goed voor is).
. (na werk en pony en koken en ...)

)ga bestellen vanavond op het werk.
(wij schelen niet veel in gewicht meer hihi).
komt vast goed 
blijf trots op dur 

Ben ook niet van plan om het te gaan 'leren drinken'. Ik vind het niet lekker en je raakt er ook nog eens een soort van verslaafd aan.. Ik kan prima opstaan zonder 3 bakken koffie
Ik probeer elke dag minimaal een half uur te joggen en verder 3 maaltijden op een dag te eten en tussendoor fruit of crackers.ukje schreef:von, maar dan moet je wel gezond blijven eten en gezond eten betekent ook tussendoortjes nemen. Fruit, magere yoghurt e.d vallen ook onder tussendoortjes. Soep kan je evtueel ook vetvrij maken als je geen vet meer wilt eten. Ik heb trouwens niet gezegt dat jij ons dingen aan het opleggen bent maar door jezelf te weinig energie te geven in de vorm van voedsel help je je lichaam gewoon om zeep. Je lichaam heeft alleen al vrij veel energie nodig om al je organen en cellen goed hun werk te laten doen. Nou is het nooit verkeerd om bewust te worden van je eten maar waarom gelijk zo magertjes.
knap hoor, 3,5 kilo in 5 weken 

en natuurlijk melk drinken tussendoor, en 's avons normaal gewoon mee eten
(kan niet zoveel eten dan, maar gaat wel steeds beter, omdat ik nu weet wat ik kan eten en hoe langszaam ik moet eten haha).