Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

benangelique schreef:imre, wat is GP en EV?

benangelique schreef:wat heb je allemaal gegeten dan uk?
pashon, een huis is idd geen brood. zet in ieder geval zoveel mogelijk zoekopdrachten uit bij je makelaar en ga niet bokken maar kijk op funda e.d.

word via horeca-uitzendbureau steeds naar andere restaurants etc uitgezonden, momenteel heb ik al 3 keer bij het hotel gewerkt waar ik vanavond ook weer heen moet, is wel erg leuk daar! kreeg er ook al een vaste baan aangeboden voor dag in het weekend ofzo, maar ben beetje bang dat dat iets te druk wordt, met 2 banen en een stage straks 
zou samen met oma het huis even schoonmaken en opruimen, voor als mn ouders vanmiddag thuis komen...bellen ze dat ze er om uur of 12 al zijn 

P&O gaat met haar in overleg volgende week, maar als ze eenmaal iets heeft besloten is ze daar niet snel vanaf te brengen. Maar goed, wordt vervolgd. Ik probeer me er dit weekend niet druk over te maken.
Alweer klaar met werken
Gelukkig kort dagje, had helemaal geen zin
Ouders van m'n baas waren er ook en die golfen ook en vaak samen met Jaap (was mn vriend) en met wedstrijden enzo.. Dus die vroegen ook van hoe het ging en dit en dat, dus ook weer het hele verhaal moeten uitleggen
Best pijnlijk, al die koppies mijn kant op 

het komt vast goed allemaal 
Kan ook de auto van m'n ouders pakken, en eerst bracht Jaap me ook vaak weg of kreeg ik zijn auto mee. Maar toch ben ik wel erg blij met m'n eigen bakkie
Scheur nu lekker overal heen en hoef niemand iets te vragen 

is ook een heftige beslissing met veel gevolgen
Maar het komt vast allemaal helemaal goed
Zal in het begin mss even moeilijk zijn, maar in de toekomst worden jullie vast een heel gelukkig gezinnetje! 
Het is toch jouw leven!!! Waarom vind ze het zo verschrikkelijk als je zwanger bent?? Ze zou je moeten steunen! 
)