[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:01

Hey goedemiddag

Zal maar niet vermelden wat ik gisteren gegeten heb en vooral gedronken heb allemaal. Wezen stappen, lag 6u in mn bedje, en om half10 eruit, 10u sporten! haha En zo knolhobbelen als de bak te rijden is.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:03

Zo Pivanti, heb ik even respect voor jou!
Als ik een avondje flink ben wezen stappen kom ik mijn bed echt niet meer uit hoor, zeker niet als ik alcohol gedronken heb Clown
En als ik er al uit ben, waag ik me echt niet aan sporten Tong uitsteken
Nu heb ik sinds valentijnsdag (toen ik echt TE veel gedronken had en het een beetje fout ging) nog maar 1 bailey's en 1 rode wijn gedronken Schijnheilig

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:10

ja ging ook maar fitnessen, beetje op die apparten zitten, niet te fanatiek natuurlijk Knipoog Maarja had afgesproken, was dat vergeten dus ze belde me uit mn bed haha

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:52

Hoi Mensen, ik heb wel bijgelezen hoor maar heb nu geen zin om op iedereen te reageren Bloos

Ga er vandaag maar geen planning op na houden, hebben nml spontaan besloten te gaan gourmetten vanaaf, dat kán niet goed zijn voor de lijn, maar weegschaal gedroeg zich vanmorgen, dus moet kunnen Haha! Haha! Haha!

Als iemand wil klikken, zie onderschrift, graag Knipoog

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:12

Morning Ladies!
Zijn jullie allemaal vrij vandaag? Lekker he zo'n lang weekend.
Ik zit weer in zo'n stom dipje, ik heb een hekel aan bikini's! Kijk, ik ben best redelijk tevreden als ik m'n kleren aanheb, maar als ik ze uit doe niet meer Boos!

Vandaag:
O: brinta
t: appel
L: 2 bb kaas
t: druifjes
t: cracker met honing
A: pasta rood

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:55

wat is het hier stil!

lieke, volgens mij geldt dat voor de meeste vrouwen. bikini's sucks.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:44

geen zin om bij te lezen doe ik straks wel ik heb iets gegeten vandaag wat heel erg slecht voelt nu heb ik namelijk ook een schuldgevoel van hier tot gunter Ach gut ( sorry beetje zelfmedelijden) het geen wat ik heb gegeten is namelijk chocolade paaseitje en dan een hele slechte ook nog eens met advocaat erin.

en ik heb vanmiddag met mijn naamgenootje gestapt Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:45

Ik ben niet meer naar stal geweest. Heb wel nog een paar kilometer in het bos gewandeld met vriendje en daarna nog 10 minuutjes in de auto over het zandpad gereden. Was niemand, dus kon ook niemand omver rijden. Schijnheilig

Gister heeft een vriendinnetje op Kveld gereden, voor het eerst in maanden los van de longe. Dat vindt hij (het paard ja, niet de ruiter) om een of andere reden heel eng.

Afbeelding

Jónas trof ik zo aan in de wei
Afbeelding

Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:46

Ach Wind wat een heerlijke paardjes!! Lovers

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:51

Soms wel. Meestal zijn het monsters. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 21:33

Ha ladies, mag ik ook meedoen?? Ik wil er voor de zomer 5 kilo af zodat ik weer op mijn oude vertrouwde 60 kilo zit! Heb iets teveel gesnoept hier en daar Haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 21:43

ukje schreef:
geen zin om bij te lezen doe ik straks wel ik heb iets gegeten vandaag wat heel erg slecht voelt nu heb ik namelijk ook een schuldgevoel van hier tot gunter Ach gut ( sorry beetje zelfmedelijden) het geen wat ik heb gegeten is namelijk chocolade paaseitje en dan een hele slechte ook nog eens met advocaat erin.

en ik heb vanmiddag met mijn naamgenootje gestapt Haha!

Stel jij je eens niet zo vreselijk aan! Die overheerlijke dingen met advocaatvulling heb ik er gisteren wel 2 van gegeten, en gossie ja ik was ineens moddervet vanmorgen Sigaar Eigenlijk gaf de weegschaal gewoon minder aan dan gisteren Vork

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:04

Liek, welkom wat is je lengte als ik dat mag vragen en het is raadzaam om de beginpost door te lezen.

alwiene, voor sommige mensen licht dat nou eenmaal moeilijk. en als je een beetje gelezen hebt dan kun je weten dat het voor mij moeilijk is die dingen te eten. ben al lang blij dat ik het binnenhoudt paar maanden terug had ik het er in me ergste buien uitgekotst.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:19

Ach Uk, kop op meid, 1 eitje is geen ramp! Lachen
Lekker er van genieten, en morgen is er weer een dag, je kan het. Ja

Welkom Liek!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:23

kijk moc ik weet best dat het een eitje is en dat ik niet gelijk 50 kilo aanga komen. Maar mijn hoofd heeft dat nog niet door dat ene stemmetje zegt dan noor je bent fout bezig en nu wordt je dik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:39

ukje schreef:
Liek, welkom wat is je lengte als ik dat mag vragen en het is raadzaam om de beginpost door te lezen.

alwiene, voor sommige mensen licht dat nou eenmaal moeilijk. en als je een beetje gelezen hebt dan kun je weten dat het voor mij moeilijk is die dingen te eten. ben al lang blij dat ik het binnenhoudt paar maanden terug had ik het er in me ergste buien uitgekotst.

Oeps sorry uk, ik had gelezen, maar had even niet in de gaten dat jij jij was, mijn excuses Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:18

ukje schreef:
Liek, welkom

Mocca schreef:
Welkom Liek!

Thanks Haha!

ukje schreef:
wat is je lengte als ik dat mag vragen en het is raadzaam om de beginpost door te lezen.

Ik ben 1.75 Lachen Ik mag niet onder de 55 kilo komen volgens BMI, hoewel ik BMI echt tien keer niks vind Clown Kijkt totaal niet naar het individu! Ik ben van nature al slank gebouwd en heb weinig borsten. Als ik 55 zou wegen zou er niks van me over zijn! Andersom ook, als ik 75 kilo zou wegen (mijn max ongeveer) zie ik er echt plofferig uit!

Wat ik van plan ben is nu echt eens gaan ontbijten, niet meer snoepen en wat meer water drinken. Verder niks bijzonders eigenlijk, ik heb snel erge last van mijn buik -door de internist maar gegooid op PDS- dus veel vezels eten bijvoorbeeld werkt bij mij al niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:20

ukje schreef:
kijk moc ik weet best dat het een eitje is en dat ik niet gelijk 50 kilo aanga komen. Maar mijn hoofd heeft dat nog niet door dat ene stemmetje zegt dan noor je bent fout bezig en nu wordt je dik.

Liever nu 1 eitje dan het een week wegstoppen en dan ineens een vreetbui krijgen! Als je echt heel heel heel veel zin hebt in iets lekkers kan je het beter maar nemen, anders hou je het nooit vol...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:22

Welkom Liek! Enne.. Uk heeft een erg eetprobleem, ze is ook te mager, that's why.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:24

ladyjoy schreef:
Welkom Liek! Enne.. Uk heeft een erg eetprobleem, ze is ook te mager, that's why.

Thanks en zoiets begreep ik inderdaad, probeer al eea terug te lezen Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:43

Liek welkom bij de groep (waar ik zelf nog maar net bij mag horen) klinkt als goede voornemens Ja

Begin mezelf hier trouwens wel steeds dikker te voelen, hoor jullie allemaal over gewichten rond het mijne 64.7 (gemiddeld uit meerdere metingen vanmorgen) terwijl jullie allemaal veel langer zijn, en dan nog af willen vallen!!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:47

Zal wel meevallen hoor Alwiene. Hoelang ben jij bij 64.7?

Ik was eerst 80 kilo bij 1.70 Knipoog en nu zo rond de 66.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:56

Het ligt er ook echt maar net aan hoe je gebouwd bent! Soms hoor je gewichten van mensen dat je denkt die????? Dat kan echt niet! Gewicht is ook gewoon een nummertje Tong uitsteken

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 00:00

Welkom Liek!
Ik ben ook maar een kleintje hoor Alwiene (1.58).
Vandaag echt een baaldag, wil al de hele dag m'n ouders bellen, maar skype doet stom.
En ik mis m'n paardje Huilen en wil ook chocoladepaaseieren! (zo nou wel weer genoeg geklaagd).

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 01:22

Lieke schreef:
Welkom Liek!
Ik ben ook maar een kleintje hoor Alwiene (1.58).
Vandaag echt een baaldag, wil al de hele dag m'n ouders bellen, maar skype doet stom.
En ik mis m'n paardje Huilen en wil ook chocoladepaaseieren! (zo nou wel weer genoeg geklaagd).

geen paaseitjes in huis dan?? Clown

LJ ik ben dus een ukkie, slechts 1.55 Knipoog

Liek, wat is dat voor pony in je ava? Vind hem zo wat lijken op mijn pony (v baccarat)