Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:geen zin om bij te lezen doe ik straks wel ik heb iets gegeten vandaag wat heel erg slecht voelt nu heb ik namelijk ook een schuldgevoel van hier tot gunter( sorry beetje zelfmedelijden) het geen wat ik heb gegeten is namelijk chocolade paaseitje en dan een hele slechte ook nog eens met advocaat erin.
en ik heb vanmiddag met mijn naamgenootje gestapt
ukje schreef:Liek, welkom wat is je lengte als ik dat mag vragen en het is raadzaam om de beginpost door te lezen.
alwiene, voor sommige mensen licht dat nou eenmaal moeilijk. en als je een beetje gelezen hebt dan kun je weten dat het voor mij moeilijk is die dingen te eten. ben al lang blij dat ik het binnenhoudt paar maanden terug had ik het er in me ergste buien uitgekotst.
ukje schreef:Liek, welkom
Mocca schreef:Welkom Liek!
ukje schreef:wat is je lengte als ik dat mag vragen en het is raadzaam om de beginpost door te lezen.
ukje schreef:kijk moc ik weet best dat het een eitje is en dat ik niet gelijk 50 kilo aanga komen. Maar mijn hoofd heeft dat nog niet door dat ene stemmetje zegt dan noor je bent fout bezig en nu wordt je dik.
ladyjoy schreef:Welkom Liek! Enne.. Uk heeft een erg eetprobleem, ze is ook te mager, that's why.
Lieke schreef:Welkom Liek!
Ik ben ook maar een kleintje hoor Alwiene (1.58).
Vandaag echt een baaldag, wil al de hele dag m'n ouders bellen, maar skype doet stom.
En ik mis m'n paardjeen wil ook chocoladepaaseieren! (zo nou wel weer genoeg geklaagd).