Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:55

Dat is echt goed scooby, dat je toch ontbeten hebt! Ookal is het maar een beetje, dan wen je er vanzelf aan.

Ik heb vandaag ook niet gezond gegeten, maar heb voorlopig genoeg ijs en lekkere dingen gezien, dus denk dat aankomende week voor mij niet zo moeilijk wordt om gezond te eten.
En we hebben ongezoute pinda's in huis, dus daar kan ik ook een keer een handje van pakken.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:08

Ooh en voor Poison: ik denk niet dat nog meer afvallen voor jou zin heeft. Je kunt beter gaan sporten, om een mooier figuur te krijgen. Je kunt wel zeggen dat je er geen zin in hebt, maar jij weegt al weinig. Je zegt zelf dat je een mooier figuur wilt, dat krijg je dus echt niet door jezelf uit te hongeren oid. Als je gewoon lekker gaat sporten, een beetje spieren gaat kweken, dan komt dat mooie figuur vanzelf.
(Als je er natuurlijk wel gewoon gezond en genoeg bij blijft eten)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:17

Ik ben heel slecht bezig vandaag

Wel gewoon ontbeten, maar de lunch overgeslagen. Heb gereden vanochtend en het was tegen twee uur toen ik terug kwam. Toen was er visite ivm verjaardag en ben ik gelijk aan de vlaai gegaan 's Middags nog wat chips op en stokje saté.

En nu Door de saté had ik absoluut geen honger, en dus heb ik net als avondseten weer vlaai op

Ik voel me slecht

Morgen maar weer helemaal gezond

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:29

Voelde me zo slecht dat ik nu toch maar even wat brood heb gepakt, krijg ik tenminste iets binnen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:33

Gewoon morgen weer goed beginnen!
Ik het weekend een keer iets lekkers nemen is alleen maar goed, zo hou je het een stuk beter vol!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:37

En gelukkig was het een verjaardag, en hebben we morgen geen vlaai meer Dag verleiding

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:38

Als je iets in huis hebt pak je het toch wel.. Ik heb nooit zomaar zin in snoepjes of taart ofzo, maar als we het hebben dan heb ik er opeens zo'n zin in dat ik het niet kan laten staan!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:41

Ja inderdaad...hoewel ik de laatste tijd de goedgevulde droppot in de keuken heb weerstaan

* trots

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:43

Ja ik pak thuis ook nooit chips of chocola.
Als ik echt iets lekkers wil pak ik vetvrije snoepjes of een pakje sultana.. of een paar tarwe biscuitjes.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:52

Ik pak dan meestal wat fruit of ontbijtkoek

Nu ben ik echt gek op fruit, dus vind ik het helemaal niet erg om fruit te eten i.p.v. snoep

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:54

Ik vind fruit ook erg lekker.
Pak meestal eerst een appel. En later komen die andere dingen als ik dan nog zin heb in iets te eten.
Als we het in huis hebben neem ik ook ontbijtkoek.
Eerst snoepte ik altijd crackertjes en cream crackers, maar nu ik weet hoeveel vet daar in zit doe ik dat gelukkig niet meer.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:07

Zit er veel vet in dan? Ik dacht dat die crackers wel konden...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:12

In 1 cream cracker zit 2 gram vet, in een boterham 1 gram, dus ik vind het in verhouding erg veel vet in zo'n cracker. En het vult ook voor geen meter.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:19

Wow Dan neem ik liever brood ja...want van die crackers eet ik er toch wel meer dan 1...

Net weer een paar glazen water op, op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat dat iets 'goedmaakt' van al het slechte dat ik heb gegeten Dat het beter doorspoelt ofzo

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:37

Alleen te veel brood is ook weer niet goed, door de koolhydraten.
Ik doe dat ook altijd, veel water na iets 'slechts' gegeten te hebben. Reinigt je lichaam he
Altijd als ik een reep chocola gegeten heb of iets anders met chocola drink ik ook nog veel water daarna, dan heb ik minder last van puistjes.. of het moet toeval zijn.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:50

Tot nu toe gaat het goed had mezelf voorgenomen om me niet voor komende woensdag te wegen. Vandaag lekker naar het strand geweest, heb volgens mij genoeg en gezond gegeten. Als ontbijt 3 crackers met tomaat en een kopje koffie en glas melk. Toen op naar het strand. Daar verspreid over de dag gegeten:
2 appels. 5 ckrackers met appelstroop. 1 flesje sinaasappelsap. 2 liter water.
Als avondeten een bord macaroni met paprika/ui/kip en ketchup en wat kruiden. en als toetje yoghurt.

Zo ben ik wel op de goede weg he? Of ik ben aangekomen of afgevallen weet ik dus niet omdat ik me niet meer gewogen heb. Ga zometeen nog veel oefeningen doen om een strakke buik +benen te krijgen. Heb vandaag ook nog in de zee gezwommen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:53

Dat klinkt goed Passival!
Wel goed dat je je nu niet meer gaat wegen. Per week geeft toch een beter beeld dan per dag wegen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:09

Klinkt inderdaad goed hoor

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:19

Hmm, vandaag niet meer hardgelopen.

Ben m'n vader gaan aanmoedigen, die moest tennissen
Ga straks wel ff m'n been en buikspier oefeningen doen, heb ik iig iets gedaan. Verder heb ik vanavond nog een raketje op, niet zo ernstig dus

Wel lekker veel water gedronken vandaag.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:22

Pff, ik heb weer ongezond gegeten vandaag zeg... Maar goed, was ook een beetje een chaotisch dagje moet ik zeggen.

Werd om 12:30u wakker oid, toen heb ik dus die 4 mini-croissantjes en 2 mini-bolletjes gegeten, en nog een ontbijtkoekje met boter, en later nog 1 granenkoekje.
Heb 'k m'n vader uitgezwaaid (ziekenhuis, knie-operatie) en ben m'n bed weer ingedoken, geslapen tot 17:30u oid, heb toen m'n koude groentensoep opgedronken die m'n moeder had klaargemaakt 's middags. Ben toen weer in slaap gevallen en anderhalf uur later ofzo opgestaan.

2 crackers met pindakaas gegeten en 2 kaas-ui bollen. Daarna nog een beker 0%vet vla.

Toch nog hardgelopen, ging nog best goed Weer een record gebroken, 6 minuten achter elkaar! En net heb ik nog een waterijsje gegeten.

Morgen mag ik boodschappen doen (ha!) dus dan ga 'k lekker veel groenten enzo inslaan.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:23

Hallo meiden !

Ben alweer een weekje terug uit Noorwegen, maar ben nog amper op bokt geweest, was druk druk druk.
Afgelopen woensdag weer op de weegschaal en de twee kilo die eraf waren, zijn er nu weer bij.....
Maar ja dat heb je op vakantie he.......
vol goede moed maar weer verder (opnieuw beginnen) gaan dus.......

hoe is het hier, ik heb niet alles gelezen hoor...........

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:26

Altijd fijn als je zelf boodschappen mag doen! En dan geen ongezonde dingen halen he

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:27

IngridM schreef:
Hallo meiden !

Ben alweer een weekje terug uit Noorwegen, maar ben nog amper op bokt geweest, was druk druk druk.
Afgelopen woensdag weer op de weegschaal en de twee kilo die eraf waren, zijn er nu weer bij.....
Maar ja dat heb je op vakantie he.......
vol goede moed maar weer verder (opnieuw beginnen) gaan dus.......

hoe is het hier, ik heb niet alles gelezen hoor...........

Heb je het leuk gehad?
Nou goed, dan kun je nu weer beginnen met afvallen! Je weet in ieder geval dat je het kan En je bent nu in ieder geval alleen aangekomen wat je al afgevallen was, dus dat is minder erg dan dat je nog meer aangekomen zou zijn toch

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:29

Ben blij dat ik dan op mezelf woon en dus altijd zelf boodschappen kan doen

Hoe heb je het gehad Ingrid? Ben ook bang voor die twee weken italie die eraan zitten te komen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:33

Ja en ik ga ook 3 weken weg.. naar Monaco en Saint Tropez.. ben bang dat dat ook niet erg gezond wordt..