Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:O/T/: magere kwark gemengd met volle yoghurt, kokosrasp, banaan en havermout
L: 1 Vk knäckebröd met tomatentapenade, vk boterham geitenkaas/appelstroop, appeltje
T: Stukje pure chocola
T2: 1vk knäckebröd met tomatentapenade
A:kipfilet in zoetzure groentensaus (zelfgemaakt) met noedelsVriendlief at onverwacht niet thuis en ik had geen zin om voor mezelf heel uitgebreid te koken. Stond op het punt om naar de snackbar te gaan. Heb uiteindelijk wel de groenten in zoetzure saus klaargemaakt (3 wortels, 1 prei, 1 paprika, 1 ui en wat ananas in een saus van sinaasappelsap, azijn en tomatenketchup) en daarbij een portie ovenfrietjes met mayonaise + een glas witte wijn.
T: Vast wat chips + borrel
B: 5km hardlopen, korte workout van Nike. 30min blogilates
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, chia en kaneel. Kiwi
L: drie sneeen volkoren brood 2 met pindakaas en veldsla en kaas met veldsla. 2 mandarijnen
T: hand gezouten amandelen.
A: Klein beetje mie, met wokgroenten, ui en paar stukjes nasi vlees
T: Appel en lays oven baked chips, grote slagroomsoes![]()
B: 18km fietsen, uur wandelen met de hond. Een paard rijden
D: Water en groene thee
KarinvdM schreef:Jeetje Horse, is het nou nodig om je eigen bericht drie keer te quoten?
Als iemand een tip heeft dan wordt die heus wel gegeven hoor...
KarinvdM schreef:Jeetje Horse, is het nou nodig om je eigen bericht drie keer te quoten?
Als iemand een tip heeft dan wordt die heus wel gegeven hoor...
Je avondmaaltijd was redelijk licht, ik denk dat het daarvan komt. Misschien een volgende keer een extra tussendoortje nemen 's avonds?
Mijny schreef:Oké, hier is het dan. Misschien dat ik me wat heb kunnen inhouden doordat ik me heb voorgenomen om hier voortaan even eerlijk te plaatsen wat ik eet, zodat ik zelf kan zien dat ik af en toe nog al eens wat veel kan eten. Vandaag viel het wel mee, maar goed, ik heb ook pas vandaag definitief besloten wat gezonder te gaan eten. Ik heb wel meteen al gezondigd met een zakje chips, maar het had erger kunnen zijn. Misschien moet ik toch wat beter ontbijten..
O: Half stokbroodje uit de oven met een plakje ham
T: Klein trosje druiven en een appel
L: Omelet van één ei met kaas op een sneetje brood
T: Paar walnoten
T2: Zakje chips (!)
A: Kip tandoori - kipfilet, met rijst en saus - maar wel geen extra keer opgeschept![]()
D: Crystal Clear, water, citroen thee, sinaasappelsap
B: Iets meer aks een half uur op mijn paard gereden
Dani_ schreef:Mijny schreef:Oké, hier is het dan.
Weet niet meer of je reacties op je lijstjes wilde of niet, maar wat mij meteen opvalt is dat je helemaal geen groente eet.
EskeGirl schreef:Vandaag:
O: 2 volkorenboterhammen (jam en pindakaas)
L: half wit stokbrood (Nutella en jam)
B: 30 minuten met de hond uit
T: Plak zelfgebakken cake
A:Boerenkool met rookworst, jus en appelmoes(boerenkool is vroegtijdig overleden, dus moesten we een alternatief bedenken)
[B]2 witte bolletjes(gebakken ei en 2,5 knakworst met wat mayo), appel
T: Plakje cake, straks vast nog iets
Suzanne_J schreef:Ik doe ook mijn best om wat kilo's kwijt te raken!
O: 2 volkoren boterhammen met cobourgham
L: 2 volkoren boterhammen met sla en rosbief
T: Handje cornflakes met melk
D: Zelfgemaakte uiensoep en een hard broodje (kampioentje)
T: Activia yoghurtje
KarinvdM schreef:Suzanne_J schreef:Ik doe ook mijn best om wat kilo's kwijt te raken!
O: 2 volkoren boterhammen met cobourgham
L: 2 volkoren boterhammen met sla en rosbief
T: Handje cornflakes met melk
D: Zelfgemaakte uiensoep en een hard broodje (kampioentje)
T: Activia yoghurtje
Persoonlijk zou ik dan heel wat minder brood en meer groente en fruit eten...