Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Mijn eten komt ook mooi op in het kasje van de Lidl. Moet het nu toch maar gaan overpotten. Kan ik ze al buiten zetten?
Wat denken jullue. Ik las iets over harden. Geldt dat alleen voor tomaten of ook voor radijs, sla en worteltjes? En zet je dan gewoon je kasje buiten? Met of zonder deksel?
pmarena schreef:Suikererwten noemen ze ze ook wel, schijn je ook klein in de sla te kunnen doen enzo
Van de MM zaden inderdaad, en ook een aantal geruild met een bokker.
Vandaag weer verder gegaan met het gaas om klimrekken te maken, poeh, best nog even een klusje zeg...hopelijk kan ik morgen het laatste stukje doen
Ik moet nog iets van net hebben om over de hele moestuin heen te trekken tegen de vogels, hebben jullie misschien nog een geniaal idee om het een beetje budget-technisch leuk op te lossen?
Wat duren peentjes trouwens lang om te groeien eigenlijk, die komen ook totaal nog niet op terwijl het meeste nu toch wel een klein puntje groen geeft
Daarnet bij het tuincentrum een tuinslang-koppelstukje gehaald en ze hadden ook groenteplantjes buiten in een hoekje staan. Heb broccoli en van die knaag-selderij meegenomen, van elk 4 plantjes
Madeliefje schreef:leuke foto!!!
ik las al een tijdje van suger snaps. Maar jullie bedoelen gewoon erwtjes waarschijnlijk?? Want hier in belgie wordt dat niet gezegd?