Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taartje schreef:Ik had problemen met mn ontbijt. Wilde iets gezonds en vullends maar kon het niet vinden!
Havermoutpap vond ik echt niet te eten, werd er misselijk van.
Nu heb ik teff ontbijt van joannusmolen gevonden.
Gewoon koud met rijstmelk gegeten, is echt heerlijk! Je kunt natuurlijk varieren door er vanalles door te mengen maar ik hou wel van simpel.
Vult erg goed.
Dus zeker ook een tip!
magli schreef:Denk dat de Griekse yoghurt met banaan en muesli heel goed is. Maar ben zelf geen fan van proteïnedrankjes en vitaminedrankjes. Ik zou voor 3 volkoren boterhammen met bvb 20+kaas (ik hoor vaak slankie vallen hier), of kippewit enz.
magli schreef:Taartje schreef:Ik had problemen met mn ontbijt. Wilde iets gezonds en vullends maar kon het niet vinden!
Havermoutpap vond ik echt niet te eten, werd er misselijk van.
Nu heb ik teff ontbijt van joannusmolen gevonden.
Gewoon koud met rijstmelk gegeten, is echt heerlijk! Je kunt natuurlijk varieren door er vanalles door te mengen maar ik hou wel van simpel.
Vult erg goed.
Dus zeker ook een tip!
Kun je dit in België kopen? Ik ken 'Joannusmolen' zelf niet, veronderstel dat het een merk is?
Toad schreef:magli schreef:Denk dat de Griekse yoghurt met banaan en muesli heel goed is. Maar ben zelf geen fan van proteïnedrankjes en vitaminedrankjes. Ik zou voor 3 volkoren boterhammen met bvb 20+kaas (ik hoor vaak slankie vallen hier), of kippewit enz.
Je hoort vaak slankie vallen hier?
Denk dat je verwart bent met het dieet topic. Ik denk dat de meeste mensen hier geen fan zijn van Slankie, sowieso niet van light producten, want daar zitten meestal chemische toevoegingen en het heeft maar weinig tot geen voedingswaarde. Ik ben ook geen fan van brood, at al weinig brood maar na het lezen van de voedselzandloper bijna nooit meer.
Daarnaast kun je beter gewoon volvette kaas eten, daar zit je tenminste vol van, en kaas is niet zo slecht, zeker bijv. geitenkaas niet.