listiglistje schreef:misschien moet ik mijzelf ook maar eens terugzetten op fase 1 en wat minder vet....of meer gaan bewegen/sporten erbij!
Wat meer vet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:listiglistje schreef:misschien moet ik mijzelf ook maar eens terugzetten op fase 1 en wat minder vet....of meer gaan bewegen/sporten erbij!
Wat meer vet
phormicola schreef:listiglistje schreef:zou het dan daar aan liggen dat ik stil stade baksels....(1 x per week overigens)
in fase 2 behoor je toch ook nog af te vallen.....ik gebruik overigens nog wel de groentelijst uit fase 1.
Op een gegeven moment loop je er tegen aanBaksels horen niet in een dieet om goed af te vallen. Het gaat goed voor een tijdje en dan stopt het.
Ja, het ligt aan de baksels.
listiglistje schreef:waarom wordt er dan gezegd op het atkinsforum dat het mag en kan? en de ingredienten mogen volgens Atkins zelf ook...
Ikke niet meer snappe![]()
daffodil schreef:ik heb de boeken niet gelezen, ben meer het type van we gaan er vol tegenaan en zoeken daarna de dingen op die ik nodig heb....niet altijd slim maar ik lees liever thrillers![]()
![]()
Ik viel volgens mij helemaal niet meer af en at toch ook eigenlijk weinig baksels. Maar at wel veel van fase 2 en blijkbaar ben ik daar niet aan toe, ik wil nog zoveel kwijt dus moet gewoon zorgen dat ik weer even een boost krijg. Denk ook dat als je te lang hetzelfde eet, je lichaam ook daar aan went en je je lichaam zo nu en dan even wakker moet schudden. Door zondag vreet-maar-raakdag te houden en maandag acuut de eerste fase in te duiken, hoop ik dat te bereiken!
daffodil schreef:Phormicola, ik geloof zo dat als je dat continu zo doet dat dat reteslecht is....zou ook niet bij mij opkomen maar ik ben 27 december van start gegaan en dit was de eerste vreet-maar-raakdag en wat heb ik op: 2 croissantjes met boter en jam en 's avonds met uit eten gaan brood, patat en apfelstrudel met specerijenijs.....klinkt wel heftig maar als ik sommige mensen hoor met hun vreetbuien dan valt dit nog wel een soort mee denk ik. En ik heb ook geen enkele moeite om vervolgens maandag weer verder te gaan! Dat zegt mij wel wat, anders zou ik trek houden naar suiker denk ik?
phormicola schreef:Daarnaast kan het ook zo zijn dat je verhoudingsgewijs te veel eiwitten binnenkrijgt (bij een teveel worden die ook omgezet naar suikers). Eet je veel vet? Zoals lekker mayo door je salade etc?
Echwel schreef:Zondigen is imo 1 verkeerd iets eten of een broodje of een gebakje..
Ik heb laatst beetje pasta gegeten en ben er gewoon ziek van geweest, dus je lichaam is het niet meer gewend
Ook is het normaal even op een plateautje te blijven met afvallen, dat kan twee weken duren maar daarna gaat het weer beter.
Je lichaam verliest dan wel omvang mar het gewicht staat een stil, niet meer dan normaal
Je moet je ook maar 1x per week wegen op hetzelfde tijdstip, anders is het frustrerend, je kunt door een halve liter vocht vasthouden zo een pnd meer wegen..
Vetten heb je zeker nodig al is het maar om je ontlasting goed te houden net als veel vocht drinken.