[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 10:59

De Ierse vallei, een ontzettend cheesy boek over een Amerikaanse vrouw die haar dchter 14 jaar geleden heeft moeten afstaan aan haar vervelende steenrijke ex en nu in Ierland zichzelf weer probeert te vinden tijdens een vakantie. Uiteraard kan ze zich als echte Amerikaanse niet inhouden en bemoeit ze zich met een voogdijzaak van de lekkere paardentrainer die een boerderij verderop woont. Eerst haten ze elkaar, maar aan het einde gaan ze trouen. *LOL* Hoe voorspelbaar. Tong uitsteken Maar wel een fijn boek voor zo'n weekend als dit. En dat voor 5 euro.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:02

dat zijn heerlijke boeken voor vrije momenten inderdaad! neem ik altijd stapels van mee in de zomervakantie. lekker op het strand, niet teveel nadenken Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:03

Precies! Haha! Niet zo slecht als een boeketreeksromannetje, maar ook niet teveel inhoud. *LOL*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:43

ik verveel me. wil eigenlijk de tussenverdieping poetsen, maar hans ligt nog op 1 oor.
kan ook het konijnenhok nog niet verschonen, even wachten tot alle sneeuw gesmolten is.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:53

Ik verveel me ook. Heb net 360 euro aan rekeningen betaald en wil eigenlijk wel naar stal, maar heb totaal geen zin om wéér die 10km heen en weer te fietsen. Heb last van mijn rug en het kost zo vreselijk veel tijd... Er staat een auto voor de deur, vriendje is op de fiets naar zijn werk, maar ik heb geen rijbewijs. Scheve mond

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:55

dat is balen wind.
moet zo ook mijn bankzaken gaan regelen, maar komt eigenlijk morgen beter uit (als mijn salaris gestort is). nou ja, kan natuurlijk ook zeggen dat ze het pas morgen mogen afschrijven Clown

dan ga je toch een dagje niet naar stal?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 12:02

Ik was ook niet van plan om vandaag te gaan, dacht dat het slecht weer zou worden, dus wilde hier opruimen en de was doen etc. Maar het is best mooi weer en dan kan ik moeilijk binnenblijven. Ach, Jónas heeft dinsdag (met bijrijder), woensdag, vrijdag en zaterdag gelopen en gister heb ik hem gelongeerd, dus wat dat betreft is het niet nodig. Kveld heeft woensdag, zaterdag en gister wat gedaan. Vrijdag wordt hij door de osteopaat behandeld, daarna verplicht een week vakantie.

Ga gewoon eerst in huis bezig, misschien krijg ik straks meer zin om te fietsen. Of gaat het toch nog regenen of sneeuwen, dan word mijn behoefte wat minder. Schijnheilig Als het vanavond droog is ga ik nog hardlopen met vriendje.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 12:08

*succes met het paas-dieet!*
het is me gister gelukt met maar een chocolaatjes en een kom soep en 2 bapao broodjes... haha nouja, voor vanavond heb ik een lekker en gezond maal in huis... biefstuk en groenten en salade Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:01

Oeh lekker Lio, biefstukje Vingers aflikken

Mijn mams is druk bezig met de rijsttafel voor vanavond, zag al bami staan, nasi, sajoerboontjes, eieren in pindasaus. Lekker hoor Haha!

Ik zit alweer te msnen met m'n scharrel, haha, weet van geen ophouden Hyper! Ik krijg er helemaal de kriebels van, haha *LOL*

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:27

Goedemiddag dames!

How's life?

Zozo Kel, is hij nu al gepromoveerd tot je scharrel? Tong uitsteken Doe je snel Knipoog

Ik had mijn schatje gisterenavond ook op bezoek, hij is net opgehaald door een vriend van hem. Lekker op tijd, want dan ka ik zo weer naar stal Tong uitsteken Ik krijg trouwens geld van hem om een Wintec zadel over te kopen Haha! Haha! Haha! Lief he??

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:37

Goedemiddag Haha!

Planning voor vandaag heb ik nog niet echt.
Die kg die er af was door ziek zijn vrijdag is er nog steeds af Verward
Maar moet zeggen dat ik gisteravond ook niet echt avondeten op heb. Ik at op mijn werk en vond het niet te eten, dus was na wat rijst en verder 3 happen wel klaar Lips are sealed

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:43

Ik ben ook wat afgevallen hihi. Ik was vanochtend 65.9 terwijl ik ongesteld ben Lachen
Maar ik heb ook al een week veel minder dan normaal gegeten ivm Liga Bloos Lachen Ik ben al 1.5 week niet naar de sportschool geweest maar m'n buik is toch echt platter.

Heb eergisteren het pakketje van de H&M binnen gekregen (weten jullie nog? Ik had alles in maatje 38 besteld Tong uitsteken) en alles past woeiii! Stuur wel 3 dingen terug want die vond ik niet leuk staan, maar de rest. Heb 1 lang zomers wijd jurkje (tot m'n middel strak & daarna wijd, vet decollete en halter) in roze met ruitjes en 1 vet fel roze jurkje, heel kort. Moet daar eigenlijk wel een legging onderaan hihi.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:45

Leuk zeg LJ, dat alles past! Haha! Goedzo! OK dan!

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voordat je alles binnen kreeg? Schijnt best lang te zijn bij H&M toch?
Ik wil daar namelijk ook wel iets bestellen, maar ik ben te ongeduldig om lang te wachten Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:53

Nou, de helft was 'op voorraad' maar de andere helft zou pas 'eind maart' beschikbaar zijn. Dus heb ik er voor gekozen om alles in één keer te laten bezorgen, vind dat wel zo handig. En nu had ik het al de 21e binnen ipv eind maart (en nu heb ik geen geld haha).

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:54

Haha LJ, super leuk dat je meteen al in je maatje 38 kleding past!
En zo te horen gaat het helemaal goedkomen met je nieuwe aanwinst, het is allesinds nog steeds een lekker ding en hij lijkt ook meteen vrij relax. Lachen

Beuh, ben misselijk en voel me echt belabberd. Ben de laatste tijd echt zo vaak ziek, niet normaal meer...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:57

Beter LJ, dat alles past OK dan!
Ik merk het ook écht dat ik afgevallen ben, vanochtend 66,1 en begon op 67.8. M'n buik is al een stuk platter, voelt echt te gek Haha! Wil doorgaan tot ongeveer 63-64, kijk gewoon even hoe het staat Ja Wil eigenlijk gewoon broek inchmaat 28/29 aankunnen, nu zit die nog te strak bij m'n benen, terwijl een 30 weer veel te ruim zit bij m'n buik Clown
Hopelijk kom ik een beetje in verhouding als ik rond de 64 weeg Tong uitsteken

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:58

Balen zeg Anja, dat je zo vaak ziek bent? Misschien toch eens naar de dokter, heb je een virus onder de leden ofzo Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:58

Aah hoe komt dat Anja? Te weinig energie? Slaap je te weinig? Of teveel spanning/stress?

Bij een lengte van 1.70 toch Kel? Dan is 64 inderdaad prima Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:00

1,68 Tong uitsteken
Heb vorig jaar 64,5 gewogen en toen was ik best tevreden, wil nu kijken of 63 lukt en dan gewoon stabiliseren, kan ik met een gerust hart blijven schommelen tussen de 63-64 Ja

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:03

Oke, 1.68, bijna hetzelde hihi. Enne dat weet ik nog van vorig jaar. Had je nog een keer een foto geplaats waar je voor de klas stond, super slank! Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:08

ladyjoy schreef:
Aah hoe komt dat Anja? Te weinig energie? Slaap je te weinig? Of teveel spanning/stress?

Heb het momenteel heel erg zwaar met mn studie, heb lesweken van tussen de 33 en 37 uren, wat inhoudt dat ik iedere dag minstens van half 9 tot half 6 les/practicum/oefenzitting heb behalve dinsdag (half 11 tot half 5). Reken daar nog eens bij dat ik voor verschillende practica ook nog verslagen moet schrijven, en ook nog 3 à 4 keer per week bij mn paard wil raken, en dan krijg je een totaal uitgeputte Anja. Heb nu 2 weken paasvakantie (waarin ik moet studeren), en het is bijna iedere keer dat ik ziek wordt als ik even vrij heb. Lijkt alsof mn lichaam dan pas tijd heeft om de gevolgen te tonen...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:11

Is vaak zo hè, dat je lichaam al die drukte en stress pas gaat verwerken als je even rust krijgt...Wel rot hoor, hopelijk knap je snel op Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:26

Precies, dat's niet prettig! Toch proberen om een half uurtje per dag even de rust voor jezelf te vinden. Even iets heel anders doen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:53

er zijn veel mensen ziek in het weekend en in vakanties. balen is dat.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:00

ga me zo met mijn moeder in het geweld van de intratuin wagen Clown