Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poison

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 09:52

Girl In The Mirror schreef:
Poison, wat voor motivatie zou er uberhaupt moeten zijn? Je zit nu al op ondergewicht en je wilt dus alleen maar meer ondergewicht krijgen? Met jou gewicht en lengte zou je eerder op een aankom-programma mogen worden gezet.

Ondergewicht? volgens dat BMI gedoe misschien wel ja, maar jij kan vanuit hier niet zien of k mager ben ofniet. Ik ben smal gebouwd maar zeker niet mager, echt niet.
Mijn motivatie is om zo'n figuurtje te hebben als renate verbaan ofzo, in ieder geval dunner als ik nu ben.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:17

Maar waarom wil je dan nóg dunner zijn? Bedoel, ik kan me voorstellen dat je smal gebouwd bent, maar als je nu al ondergewicht hebt is er geen enkele mogelijkheid dat je dik of zelfs maar mollig bent. Dat je misschien wat spieren moet kweken, goed, maar diëten

Pff, was vanochtend 71.5 Bah. Aan de ene kant weet ik dat 'k waarschijnlijk wat meer spieren gekweekt heb, maar toch voelt 't zo raar om meer te wegen, terwijl 'k toch zoveel sport. Nou ja, zo ga ik weer fitnessen Hoop dat 't wat wordt, voel me nog steeds behoorlijk verkouden.
Eten gaat echt slecht worden vandaag, ga naar een festival dus dan weet je 't wel...

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:28

Waarom? omdat ik het mooi vind.
Wat spieren is helemaal mooi maar ik ga niet sporten met tegenzin.
Soms heb ik buien dan wil ik iedere dag een uur sporten maar nu heb ik al weken niks gedaan.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:43

Zo net ontbeten met:
3 geroosterde boterhammen met aardbei
1 geroosterde boterham met tomaat
1 bruine boterham met appelstroop

Ja, ik was op dreef

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:13

Haha dat zijn er veel
Ik heb vannochtend ontbeten met magere yoghurt met wat druiven en net plakje ontbijtkoek met boter op. Heb nog niet gelunched.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:25

Ik hou het nu al drie dagen vol Is al knap voor mezelf...

Eerste dag gegeten: helemaal niets Was ziek
Tweede dag: brunch met twee boterhammen met ham en appelstroop, diner met klein beetje groente, 1 aardappel en kwart gehaktbal, nog steeds beetje ziek
Derde dag: weer brunch 2 boterhammen, diner bobotie
Vandaag: ontbij 2 broodjes met worst, lunch drie boterhammen met worst...

Heb al heel wat snoep laten staan, besef nu pas hoeveel ik wegwerk

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:56

Net gelunched met 2 bruine harde bolletjes. Eent je met appelstroop en eentje met ene helft kipfilet en andere helft hageslag.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 15:43

Poison schreef:
Mijn motivatie is om zo'n figuurtje te hebben als renate verbaan ofzo, in ieder geval dunner als ik nu ben.

oké, succes dan maar.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:08

Poison schreef:
Waarom? omdat ik het mooi vind.
Wat spieren is helemaal mooi maar ik ga niet sporten met tegenzin.
Soms heb ik buien dan wil ik iedere dag een uur sporten maar nu heb ik al weken niks gedaan.

Een figuurtje als Renate Verbaan?
Hate to burst your bubble, maar met hetgeen jij nu aan het doen bent kom je daar absoluut niet aan.
Je zegt dat je wel weet hoe het gezond moet maar dat de motivatie mist. Ik ben van mening dat als je het inderdaad gezond aan het aanpakken was, je helemaal die snoeptrek en honger niet kreeg. Motivatie aan de ene kant, dat klopt wel, maar aan de andere kant roept je lichaam gewoon dat het wat nodig heeft.

Om je figuur tot die van Renate Verbaan te brengen zal je vet moeten verliezen en spieren behouden. Je kan er zeker van zijn dat je dat met je weinige eten nu niet aan het doen bent, maar afstevent op spierverlies bij eenzelfde vetpercentage. En daar wordt je metabolisme alleen maar trager van

En waarom zou je direct een uur moeten sporten? Begin eens met drie keer per week een kwartiertje of een half uurtje...
Een realisiticher doel stellen....

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:12

Ohja, dames, na een weekje weer op een goed voedingsschema, van 6x per dag eten op 2000 cal, goede vetten en koolhydraten en veel eiwitten, om de dag 45 minuten cardio/krachttraining, ben ik weer netjes anderhalve kilo kwijt. En dat na een plateau omdat ik te weinig at.
Life is great this way
*lepelt in hara portie havermout met kaneel en lijnzaad en amandelen... jammmmmmmmie*

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:23

tamaraatjuh schreef:

Tweede dag: brunch met twee boterhammen met ham en appelstroop, diner met klein beetje groente, 1 aardappel en kwart gehaktbal, nog steeds beetje ziek

@tamaraatjuh:
Goed joh dat je het volhoudt om niet te snoepen! Zorg er wel voor dat je om 10uur en om 15uur nog een kleine portie van het een of ander eet. Een handje pinda's. een selderijstick, een cracker met tomaten ofzo, zodat je verbranding op gang blijft. En niet te weinig eten, want ik zag dat je in je profiel had staan dat je best veel sportte, en daarbij ben je 16, dus lekker gezond blijven eten hoor!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 18:17

Poison, ik ga een beetje mee met Scarlet en Laura... Waarom gaan lijnen?
Uitleg waarom ga ik niet opnieuw zetten die heeft Laura er al netjes bijgezet...

Damn, ik ging ook havermout halen om havermoutpap te maken... wat ben ik vergeten met boodschappen doen: juist ja: havermout

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 18:48

hahaha dat heb ik nou ook altijd. Ik ga voor vuilniszakken en melk, en kom terug met vanalles en nogwat maar ben dat juist vergeten
Ik ga zo maar eens een heerlijke zomerse tonijnsalade maken en die lekker bij het zwembad opeten. Heb net pilates gedaan en dat ging niet optimaal, ik was vrij stijf door mijn cardio van gisterenin combi met de koude airco... en ik voel me niet optimaal vanwege maandelijkse ongemakken dus tijd om lekker te luieren en mezelf te verwennen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:53

Laura schreef:
tamaraatjuh schreef:

@tamaraatjuh:
Goed joh dat je het volhoudt om niet te snoepen! Zorg er wel voor dat je om 10uur en om 15uur nog een kleine portie van het een of ander eet. Een handje pinda's. een selderijstick, een cracker met tomaten ofzo, zodat je verbranding op gang blijft. En niet te weinig eten, want ik zag dat je in je profiel had staan dat je best veel sportte, en daarbij ben je 16, dus lekker gezond blijven eten hoor!

Het verbaast mij ook dat ik het snoep zo makkelijk laat staan, terwijl ik van gewoon eten echt niet meer eet. Normaal heb ik 's avonds rond half 10/10 uur al koekjes op, en eet ik rond 11 uur nog 2 boterhammen, maar nu ik het een paar dagen volhoud niet te doen, denk ik er niet eens meer aan. Het is nu 11 uur en heb nog niet eens aan snoep gedacht (behalve nu dan ).
Overigens neem ik wel af en toe iets lekkers, anders geef ik te snel op. Vanmiddag zo'n minizakje chips op, na het paardrijden, maar goed, heb vanochtend ook nog een uur flink getennist, dus ik voel me er ook absoluut niet schuldig over
Zolang het maar bij af en toe blijft, en ik me er niet schuldig over voel, en genoeg blijf sporten, ben ik blij

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 00:22

Bah... Ik voel me echt zó belabberd... Volgens mij is dat echt een combinatie van slecht eten en ziek zijn op 't moment...
Nou ja, vanochtend dus gefitnesst en lekker m'n havermoutpapje gegeten, toen in de stad een meergranen bagel met tonijnsalade genomen (best OK, toch?), en toen nog een zak borrelnootjes leeggegeten en een beetje chips (op dat festival).
Natuurlijk ook het benodigde bier gedronken
Maar niet zoveel als 'k normaal gesproken had gedaan, denk ik. Toen ben ik met wat vrienden naar huis gegaan en heb ik 2 kaas-ui bolletjes gegeten.

Denk alleen niet dat 'k er morgen veel in krijg, voel me nou al belabberd genoeg

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 12:33

Ik heb ontbeten met:
2 geroosterde boterhammen, 1 met smeerkaas 20+ en 1 met kipfilet
2 bruine boterhammen met appelstroop
en een paar kersen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:13

Hmm, lange nachtrust heeft me toch veel goed gedaan (bijna 13 uur ), heb 4 van die mini-croissantjes op en 2 mini-bolletjes. Voel me nog steeds niet helemaal top, maar beter dan gisteravond in ieder geval.

Kijken of 'k vanavond nog wat kan hardlopen, hoop 't

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:17

Fijn dat je iig wat beter voelt Scarlet

Ik ga vanavond ook nog ff stukje hardlopen, als het wat afgekoeld is.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:49

Ik heb een lekker ongezond weekend gehad Gaan we het verder maar niet over hebben, het ijs en de rode wodka waren lekker
Vandaag ontbeten/geluncht met 2 bruine boterhammen met dieet boter en vega ham en 2 bruine boterhammen met alleen vega ham.
En 2 glazen water met een heel klein beetje aanmaak limonade er door

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:24

Lekker de hele middag in de zon liggen lezen Ik hou van dit weer

Ik eet vanavond bij m'n zus Spaghetti wordt het geloof ik.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:51

Mijn zusje viert d'r verjaardag, dus weer de nodige lekkere dingen in huis en op tafel

Heb een half stukje vlaai op, een paar stokjes saté en wat chips...verder veel vruchtenbowl om het voor mijn gevoel beter te maken

Vanochtend wel al een uur gefietst en paardgereden, dus hoop dat het niet te erg aantikt

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:43

Nouja gister avond beetje teveel borrelhapjes op, maar ik kreeg zo'n honger in een keer, allemaal chips en frituurhapjes gegeten, lekker slecht Maar ja heb er wel van genoten
Vandaag niet zo super veel gegeten voor mn gevoel maar valt mee, ben beetje brak van gister dusheb niet zoveel trek
Ontbijt:
Bruin broodje met pure hageslag

Lunch:
Tosti van bruin brood.

Tussendoor paar patatjes meegegeten van iemand. Plakje ontbijtkoek met boter en een appel.
En nu ff wat eten maken.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:16

Ik moet zo even wat avondeten, maar heb totaal geen honger

Toch ga ik het doen, anders ga ik vanavond vreten, en daarbij wil ik geen maaltijden overslaan

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:25

Ik heb net eitje gebakken, beetje geraspe oude 30+ kaas erop met volkoren broodje, en bakje sla met olijfjes, feta kaas, tomaat, komkommer, pijnboompitjes en mosterdressing. En als toetje magere yoghurt met beetje vanille vla drbij.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:50

Heb weer eens na lange tijd ontbeten!
Ik heb een hekel aan ontbijten, maar het brengt je spijsvertering opgang dus wel soort van noodzakelijk. Ik heb een kiwi gegeten en een wasa volkoren cracker. Als lunch twee broodjes gegeten en een glas appelsap. Avondeten een kop soep, met groente en pasta, minestrone heet dat geloof ik.

Naar mijn idee netjes gegeten, ik sloeg eerst mijn maaltijden over, kreeg honger en ging eten en niet sporten, dan moet het zo beter gaan lijkt me. Gesport heb ik niet vandaag, oh ja gefietst naar de stad heen en terug, ff denken half uurtje ongeveer.