Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Ladies, voor mijn kerstavond diner ben ik op zoek naar iets sensationeels ter toevoeging, ik heb in huis:
roquefort
verse spinazie
sjalotten
knof
pijnboompitten
pasta
parmezaan
En daarnaast the usual suspect qua kruiden, specerij, bouillonblokjes etc.
Ik zoek een recept wat deze ingrediënten echt totaal samen afmaakt, of een bereidingswijze.
Heb vaak trek in deze combi, en als het dan klaar is, denk ik, ahh, was dat het... Volgens mij kan het lekkerder/beterder/smaakvol-der-der
Exitium schreef:Als een man ook wat mag zeggen, zou ik kijken of je er nog portobello's bij kan halen. Dan inderdaad een soort van spinazie-kaassausje maken en in de portobello's doen, pijnboompitjes toasten en samen met de Parmigiano over het geheel heen
Exitium schreef:Als een man ook wat mag zeggen, zou ik kijken of je er nog portobello's bij kan halen. Dan inderdaad een soort van spinazie-kaassausje maken en in de portobello's doen, pijnboompitjes toasten en samen met de Parmigiano over het geheel heen
Nielojram schreef:Ladies, voor mijn kerstavond diner ben ik op zoek naar iets sensationeels ter toevoeging, ik heb in huis:
roquefort
verse spinazie
sjalotten
knof
pijnboompitten
pasta
parmezaan
En daarnaast the usual suspect qua kruiden, specerij, bouillonblokjes etc.
Ik zoek een recept wat deze ingrediënten echt totaal samen afmaakt, of een bereidingswijze.
Heb vaak trek in deze combi, en als het dan klaar is, denk ik, ahh, was dat het... Volgens mij kan het lekkerder/beterder/smaakvol-der-der
pinto_1 schreef:DideH schreef:Zijn jullie ook allemaal ad random dingen uit de vriezer op aan het maken?
De combinaties kunnen ook eigenlijk gewoon niet en zijn niet fotowaardig voor hier
Haha, ja hier dus ook. Soep met stokbrood, restje lasagne en een stuk quiche. Ruimt wel lekker op.
Exitium schreef:1,6 kg noem jij een stukje?Zalm blijft wel heerlijk, al te lang niet op
Had hier veel te veel gebakken aardappels (zak moest ook op) met spinazie en saucijsjes, ook niet echt fotowaardig