Pompoen van tevoren grillen in de oven. En ik zeef de soep altijd.
AlwaysH
Geplaatst: 22-02-17 14:10
Supervixen schreef:
Pompoen van tevoren grillen in de oven. En ik zeef de soep altijd.
Bedankt! Ga ik even naar kijken!
Boras
Geplaatst: 22-02-17 14:31
Of wel/niet schillen en in stukjes snijden en alleen even meebakken met de andere ingrediënten en daarna koken. Zeven is niet nodig als je de soep pureert met bijvoorbeeld een staafmixer. Met zeven gooi je veel goede voedingsstoffen weg
Of wel/niet schillen en in stukjes snijden en alleen even meebakken met de andere ingrediënten en daarna koken. Zeven is niet nodig als je de soep pureert met bijvoorbeeld een staafmixer. Met zeven gooi je veel goede voedingsstoffen weg
1. Verwarm de oven tot 175 graden. 2. Eieren in een beslagkom en met een vork de gesmolten boter er door roeren 3. Voeg de overige ingredienten toe en mix deze goed op lage stand 4. Giet het mengsel in de met boter ingesmeerde springvorm. 5. 15-20 minuten in het midden van de oven. 6. Hij is klaar wanneer de bovenkant gebakken is en de binnenkant nog een zacht en plakkerig is
KletsKoekje
Geplaatst: 22-02-17 22:31
KletsKoekje schreef:
Wij eten vandaag -voor het eerst- massaman curry[ [url=m/0HE4Ml.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was helaas niet te eten! Uiteindelijk maar wat afgehaald bij de snackbar
Supervixen
Geplaatst: 23-02-17 07:26
Waarom was het niet te eten? Ik zie niet echt gekke ingrediënten op je foto.
xWouter
Geplaatst: 23-02-17 09:54
KletsKoekje schreef:
KletsKoekje schreef:
Wij eten vandaag -voor het eerst- massaman curry[ [url=m/0HE4Ml.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was helaas niet te eten! Uiteindelijk maar wat afgehaald bij de snackbar
Meestal een kwestie van (te) veel citroengras, dan moet ik t ook niet hebben
Iemand nog ideetjes? Ik heb vorige week speltmeel kunnen scoren bij de Lidl, erg goedkoop. Ook heb ik nog walnoten, diepvriesfruit en cacaopoeder. Dit moet haast wel een lekkere cake worden, maar iemand die verhoudingen weet? Het was toch gelijkwaardige delen? 200 gram meel, 200 gram suiker, 4 eieren? Ik mis vast nog iets? De rest doe ik wel op smaak haha
Om een cake luchtiger te maken wanneer ik het van meel maak klop ik het langer met de mixer, het wordt bij mij dan vaak veel luchtiger. Boter is ook 200 gram.
De massamamcurry rook goed tijdens koken en zag er lekker uit, maar weet niet wat het is waardoor we het niet te eten vonden. Het moet te maken hebbenmet de currypasta die ik erbij moest voegen denk ik.