Pff, heb een aanvraag voor 150 bruids cupcakes volgende week ga ik daarheen om het bruidspaar te laten proeven en te laten zien, zodat alles in ieder geval naar wens is als ik ze aflever!
Heb het ook gemist, wel ingesteld om op te nemen, maar de digitale tv deed het even niet, dus de speler is niet gestart met opnemen, grr! Volgens mij is op zondagavond (rond etenstijd) de herhaling. Nog even in de tvgids kijken. En het is op de site terug te kijken, tenminste dat heb ik met de 1e aflevering gedaan. Ben ook erg benieuwd, hou wel van zelf brood bakken
Bedankt! Ik zal eens zoeken om hem helemaal terug te kijken.
Die broodmanden zagen er heerlijk uit gisteren, kreeg er spontaan trek van.
Fee_
Geplaatst: 20-06-13 15:52
Mag ik mij hier ook melden?
Bak ook graag! Laatste tijd niet zo vaak de tijd er voor. Maar als ik er de tijd voor heb, sta ik eigenlijk bijna altijd te bakken. Nu een paar opdrachtjes gehad voor Cake Pops. Maar verder bak ik ook graag CC's, soesjes.. Eigenlijk vind ik alles leuk om te maken, zo lang er maar geen marsepein aan te pas komt. Gister Moorkoppen gemaakt en zijn aardig goed gelukt al zeg ik het zelf.
Wat een leuk topic! Ik bak zelf ook graag, vooral taarten/cakes/muffins. Ik ga hier meelezen en inspiratie opdoen, superleuk om te zien hoe creatief sommigen zijn
Jeetje die moorkoppen zien er inderdaad heerlijk uit!!
Het enige jammere van al dat bakken vind ik dat het zo ongezond is het liefst zou ik elke dag in de keuken staan maar dat lijkt me niet zo een goed idee haha! Weten jullie nog leuke dingen om te bakken wat niet zo ongezond is? Binnenkort ga ik denk ik een brood bakken. Avondeten maken en daar leuke recepten voor zoeken doe ik wel vaker maar vind ik toch anders en iets minder leuk dan echt bakken.
Aangezien het zondag ook zo heerlijk weer wordt... denk ik dat ik zondag weer een keer kaneelbroodjes ga maken En ik twijfel of ik vanavond nog even muffins met appel zal gaan maken
Daenerys
Geplaatst: 21-06-13 09:46
Fee_ schreef:
Kennen jullie pinterest? Staan ook heel veel lekkere recepten op!
Pinterest is geweldig! Ik doe daar heel veel ideeën op
GQMMS
Geplaatst: 21-06-13 11:00
Daenerys schreef:
Fee_ schreef:
Kennen jullie pinterest? Staan ook heel veel lekkere recepten op!
Pinterest is geweldig! Ik doe daar heel veel ideeën op
Ik ook, alleen de meeste recepten zijn met cups etc, en ik heb nog niet vd 'maat cups'
nientje78
Geplaatst: 22-06-13 15:57
Heb ik dat ook gemist...wist dat het ergens kwam,maar totaal ontschoten.
Die soezen zien er lekker uit
Vandaag ook 'even' bezig geweest om wat hapjes in elkaar te knutselen. Bladerdeegtaart....waarvan het bladerdeeg tot 2x toe mislukt was Derde keer kwam hij redelijk uit de oven, mocht iemand weten wat ik verkeerd doe...tips zijn van harte welkom. Gevuld met banketbakkersroom en daarboven dus perzik met aardbei. Ook nog wat kaasstengels gemaakt die bij dochterlief zeer goed in de smaak vielen En bladerdeeghapje met roomkaas en een druifje, is ook erg lekker....ja...we hebben alles natuurlijk wel even voorgeproefd
SaskiaB
Geplaatst: 22-06-13 17:28
Zijn de rechtse kaasstengels? Doe je dan bladerdeeg met geraspte kaas? Ik zoek nog altijd een echt lekkere versie.
Ik heb een chocoladetaart in de oven staan, ben benieuwd want het beslag was erg nat