Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1985 schreef:Gewoon op de puntjes plakken.. Iets een deukje er al vast in maken en dan erop drukken (heel voorzichtig) en een dag laten drogen! De grote bolletjes bij de strik is van fondant gemaakt. De kleine bolletjes zijn eetbare bolletjes. Hoe noem je dat eigenlijk? Zelfde als de zilverballetjes. Deze kan je halen bij de Hanos.
Monique1985 schreef:Maar even over dat 'commentaar' kan daar ook tegen hoor! Is alleen maar goed en leer je van en dan let je er de volgende keer ook op. Alleen vind ik soms dat beginners over het hoofd worden gezien.. Zoals Frensie heeft nu al 2x taarten hier neergezet en na mijn idee reageert niemand/of zeer weinig mensen daarop. Best jammer, want ik weet nog hoe trots ik was op mijn eerste taartjes! Maar natuurlijk is niemand wat verplicht
Falona schreef:Die marsepein hebben ze bij ons in de kleine AH van het dorp ook. Het zijn alleen echt kleine pakjes. Kwaliteit heb ik verder geen idee van, ik haal mijn marsepein meestal bij de Makro. Die is net zo ver voor mij als de AH.
_Jessie schreef:Hoe doe je die nougatine er tegen aan gedaan dan kinke? er in dopen lukt niet echt
LauraMc schreef:Hier heb je helemaal gelijk in. Vond het ook erg jammer dat ik maar erg weinig commentaar kreeg op één van de eerste taarten die ik had gemaakt. Je wil toch dat mensen er iets van zeggen al is het dan mischien niet altijd leuk, maar daar leren we wel van.
We zitten samen in een topic en dan is het voor iedereen wel zo leuk om een berichtje te krijgen over de taart die je hier laat zien.
Maar goed, iedereen is hier vrij in natuurlijk en niets verplicht.