... chernique had aangegeven daar leuke ideeen over te hebben dus ik denk dat die een nieuwe opend?
Lindas2
Geplaatst: 25-08-10 23:43
biesje schreef:
@lindas2: gefeliciteerd!! hoop dat je fijne verjaardag hebt
Dankjewel! Zeker een fijne verjaardag gehad .
We vieren het pas volgende week dus dan maak ik baksels!
Lindas2
Geplaatst: 25-08-10 23:44
Thomas schreef:
Linda Gefeliciteerd! Leuke cadeau's.
Dankjewel en dankjewel!
Lindas2
Geplaatst: 25-08-10 23:46
Wat een schattig katje!!
Mooie taarten weer zeg!
En wat een mega bestelling Jaime!
LetsgoKelly
Geplaatst: 26-08-10 07:59
Hee ik dacht dat er wel een nieuw topic zou zijn! Chernique?? Ik klets nog wel even door. Oehh lekkere brownies.
Mooie taart met plaatje Jaime en gave dozen
Ik ben ook heel benieuwd naar de gelatine bloemen! Ik heb er pas 2 gemaakt en 1 strik Ik baal er wel van dat ik dat boek niet krijg en de vlinder sheet. Ze zouden 4 weken geleden dat geld terug storten en heb nog niks gehad! Daarna waren ze op vakantie..
netjes zeg biesje!
Ahhh MM dat katje!
Ik had gisteren cctjes gemaakt hele lieve met schattige kleurtjes (moest trakteren met de springles want ik was vorige week met paard en al onderuit gegaan ) Ze vonden ze heerlijk ben alleen vergeten een foto te maken..
ohhhh die brownies!!!!!! Hup, alleen al een kilo erbij door naar de foto te kijken Maken jullie wel eens cupcakes? ik ben op zoek naar een lekker recept om zo'n 'toef' te maken. Er staan zoveel recepten op deleukstetaarten.nl maar ik weet eigenlijk niet wat hiervoor geschikt is.
Mooie taartjes weer zeg! En wat een heerlijke voorraad spullen
Ik heb gister mini cupcakes gemaakt. Ze zijn ongeveer 2 cm en ik heb gewone cakemix gebruikt. Ze zijn lekker geworden! Ik heb er een aantal een mooie roze toef botercreme gegeven en een vlinder van roze marsepein erop, ga vanavond met vriendinnen sex and the city film kijken, dan moet je wel iets lekkers te snoepen hebben Ik heb een lettertapit besteld en vorige keer al veel spullen gehaald bij DLT, ik wil nu voor volgende week een hele rits van die minicupcakes maken als welkom thuis kadootje voor iemand. Foto's volgen dan natuurlijk, moet altijd even in fases oefenen