ik heb ook internet via de WIFI daar trouwens.
er heerst ook buikgriep sanne, veel van mijn leerlingen en collega's zijn ook ziek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SannevdM schreef:Ik bel morgen wel eventjes, denk ik. Weet je wat het is, de vorige keer dat ik mijn medicijnen zo lang niet kon binnen houden. Werd ik opgenomen en moest het door het infuus gegeven worden. Zit ik niet echt op te wachten..
Goed bezig Ingrid!
& Paulien, fijn dat het goed gaat.
Madeira_ schreef:Sanne, beterschap meissie![]()
Ben net naar de chirurg geweest. Gelijk de hechtingen door laten knippen door een zuster (waren wel oplosbare hechtingen, maar wondjes zagen er netjes uit en kreeg last van die hechtingen omdat sommige draadjes omhoog stonden zeg maar). Nou ja gaat goed in geval. Ik vroeg van: ''ik heb nog beetje pijn in mijn dramen, maar niet waar een gaatje is gemaakt, maar kan dat komen van de operatie?'' Hij zei van: ''dat komt inderdaad daar door. Kan 6 weken duren. Je moet erg op jezelf passen. Je denkt misschien gauw: ow zulke kleine wondjes kan gewoon alles doen. Maar toch is er flink wat aan de kant geschoven enz. van binnen.''
Nouja, morgen nog maar even niet fitnessen, deze week gewoon alleen even naar school.