, ben namelijk wel een klein beetje jaloers.je hebt nu natuurlijk heerlijk weer daar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, ben namelijk wel een klein beetje jaloers.
. 
Nadere poging volgt dus nog, ik had geen behoefte aan andere mensen en wil toch een beetje een soort van afscheid nemen van 't huis ook. Vanavond om 7 uur komt 'ie langs...
Gatsie, probleem bij mij is het gebrek aan beweging en te weinig drinken. Moet dus verandering in gaan komen!! 
Heb ook een tijdje in het vorig topic meegepost.
Toen gestopt omdat ik wat losser werd met eten en nu vind ik het weer tijd om de kilo's weg te werken daar ik het zelf niet prettig en mooi meer vind.
Dus ik ga weer braaf gezond eten. 
Even toegevoegd
kort samengevat: ik ging altijd al veel met antillianen om, spreek ook papiamentu en had een antilliaans vriendje, waar het nu overigens weer goed mee is
. Toen ben ik met een vriendin die stage ging lopen meegegaan, en het beviel zo goed dat ik niet meer ben weggegaan!
Midasje schreef:Didoo schreef:Okee, maar dan nog, zoveel verschillende dingen
Maar het klinkt natuurlijk wel allemaal heel aantrekkelijk
wat heb jij een mega leuk paardje zeg![]()
heb je ff op je onderschrift geklikt
?
Pradaatje schreef:Mag ik me ook melden?
Ik moet echt afvallen, en dan heb ik teminste steun aan jullie
LittleAnn schreef:Hey schatjes welcome back!
Nou Midasje, lang verhaalkort samengevat: ik ging altijd al veel met antillianen om, spreek ook papiamentu en had een antilliaans vriendje, waar het nu overigens weer goed mee is
. Toen ben ik met een vriendin die stage ging lopen meegegaan, en het beviel zo goed dat ik niet meer ben weggegaan!
Heerlijk hier, 27-30 graden met een briesje, en dat elke dag
Pradaatje schreef:Ik wil er 10/15 kwijt

Marjo_x schreef:Planning:
o: 2 broodjes margerine + Dubbel fris
T: Crystal clear
L: 2 krentebroodjes
T: Plakje kruidkoek, 2 kleine spritsjes
D: Spitskool Aardappel kotelleto
T: Magere Yoghurt

Tis bij mij puur een kwestie van doorzetten.
Als ik de eerste dag snoeploos door ben, gaat het al veel beter.
5 kg eraf is nu echt mijn streefgewicht, meer is niet de bedoeling, want dan wordt ik te dun...
Gezond eten, niet snoepen en veel bewegen.