[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:37

LittleAnn schreef:
roomboter is zoo lekker om in te bakken en je hebt het ook met de helft minder vet.. maar goed, altijd alles met mate als je oplet.,...

LA is verliefd !!! Ineens zoende mijn beste vriend me, de beste jongen van de wereld! Jeej Lachen raar gevoel hoor...Bij nader inzien is dit meer mijn toekomstige man dan wie dan ook.... Lovers

Mijn dagje:
o: twee minibolletjes bruin met kipsalade
t: 4 oreo koekjes
l: beetje rijst met stukje steak en salade
t: watermeloen
a: rijst met bloemkool en gestoofde kip

beweging: 3 lessen geven...

Wat leuk!!!!! Haha! Hyper!

Ik ben ook helemaal verliefd Lovers Haha!
Hij is gisteravond trouwens hier langsgeweest Haha!
Ouders hadden 'm al es ontmoet, mja, was toch weer even spannend *LOL* Ging best relaxed Ja Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:39

Pascaline schreef:
Bah, m'n internetverbinding doet lastig, even snel doortypen voor hij weer wegvalt Haha!
MSN is trouwens ook beveiligd Verdrietig zielig he nu kan ik alleen nog maar bellen, gaat m'n ouders enkel meer kosten ghehe Clown

Gisteren was papa jarig... maar toch nog netjes gehouden

O: Kom havermoutpap
L: BB kaas
A: Mosselen met lookroom en frietjes Vingers aflikken En een paar wijntjes Bloos Doodleuk tegen die ober: hé meneer, mijn PAPA is jarig vandaag, haha Bloos Heeft hij een uitnodiging gekregen om volgende keer met korting te komen eten...
T: thuis heb ik nog 3 nic-nacjes en een kahlua gedronken

@Luuz, 1,1kg op een week is redelijk snel (denk ik) besef dan wel dat hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er ook weer aan zit Knipoog
@LA: WAAAAAH geweldig Pling
@Wendy: hoe is het met jou boy nu?

GOEEEEDD!!! Haha! Hyper! *LOL* Lovers
Gaan vanmiddag nog wat leuks doen en vanavond misschien nog bij een vriendin en haar vriend een filmpje kijken enzo en ooooh helemaal geweldig Lovers
Zijn gister heel romantisch naar het bos geweest en in het donker op een bankje op het uitkijkpunt naar de sterren zitten kijken Lovers

Strandhuisjes zijn vandaag trouwens weer het strand af gegaan. Vind het altijd machtig mooi die shovels, en meerijden in de bak Schijnheilig haha Heb 1 croissantje met paturain en boter op en 1 roomcroissant Nagelbijten / Gniffelen Halen met het strand op en af gaan van de huisjes altijd lekkere broodjes Tong uitsteken

Weet jij ondertussen al hoe je verder wil? Nog met je vriend gepraat of die andere jongen gezien?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:40

Goedemiddag iedereen,vandaag zins vakantie weer me eerste paardrijles gehad ging lekker.

Hier mijn dagje
O: activia muesli
T: sultana
L: tosti, en 300g druiven
T: mueslireep
A: rijst,champignons,vegaburger
T: nog geen idee

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:14

Pascaline schreef:
@Luuz, 1,1kg op een week is redelijk snel (denk ik) besef dan wel dat hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er ook weer aan zit Knipoog

Heey,
ik was er idd wel erg blij mee hoewel het ook wel weer veel is.
Ik heb altijd gehoord dat een halve tot een hele kilo het best is. Daar zit ik nu dus iets overheen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat ik zelfs nog wel eens iets over de20 punten zat van de weight watchers.
Bij mij komt het vooral dat het zo snel gaat omdat ik hiervoor echt enorm veel ongezonde dingen erbij 'vrat' naast mn gewone gezonde maaltijden. Heel slecht. En nu ik dit bijna niet meer doe gaat het dus snel.
Vandaag heb ik trouwens een zondig dagje omdat we zo gaan bbqen en ik had vanmorgen ook al 2 stroopwafels op (wat wil je als je ineen kraam werkt waar ze vers gebakken worden enz.. ) Wat me wel verbaast is dat die stroopwafels maar 2 punten per stuk zijn Duivel

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:16

Mijn dagje vandaag:

O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: -
L: 4 bb met filet americain en gebraden gehakt, kopje kippensoep
t: - (laat gelunched)
D: zilvervliesrijst met zoete sojasaus, kip en groenten

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:26

@Wendy, Ik had tegen m'n vriendje gezegd dat ik twijfelde enz, toen hebben we gebabbeld, maar hij heeft me kunnen overtuigen om gewoon verder te gaan met onze relatie Bloos Gaat allemaal goed enzo, ik zie hem echt graag... Vanavond heb ik wel weer met die andere jongen afgesproken, we gaan met wat vrienden op café, echt gewoon vriendschappelijk dus...

Vandaag een beetje 'baaldag' ivm eten, zat heel de dag aan de stallen bezig (jaja we zijn nieuwe stallen aan het bouwen Pling ) maar daardoor heb ik veel tussendoor gesnoept

O: Bruine boterham honingchoco
T: handje nic-nacjes
L: Sla en taboulé
T: véél nicnacjes Bloos
A: Moet ik nog kiezen, pizza of iets anders...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:34

mijn avondeten is toch weer anders geworden me moeder had stokbrood gehaald en aangezien dat zo lekker is. Heb ik de rijst maar vervangen voor stokbrood met champignons

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:33

Sizzy schreef:
Mijn dagje vandaag:

O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: -
L: 4 bb met filet americain en gebraden gehakt, kopje kippensoep
t: - (laat gelunched)
D: eiermie met sweet & sour wokmix, kip en groenten
t: bakje vet- en suikervrije vruchtenyoghurt

Zometeen naar de bios en GEEN M&M's Haha!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 00:13

Hallo allemaal...
Ik weet dat dit al jullie 5e topic is, maar toch wilde ik vragen of ik mee mag kletsen...Als het tenminste nog over dieten gaat Knipoog (weet dat na zoveel, topics het onderwerp ineens kan veranderen hahaha)
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Patricia, ben 23 jaar. Ben in oktober 2006 begonnen met het Sonja Bakker dieet. Woog toen 115 kg (schaam, schaam) maaaaaar na bijna een jaar zéér fanatiek SB'en én fanatiek sporten ben ik nu 67 kilo Lachen
Ben van maat 48 naar maat 38/40 gegaan Haha! En er ook zéér blij mee. ik doe nu een soort van aangepaste Sonja bakker.. Hou me nog wel aan het boek maar dan iets meer van alles, want mag niet nog meer afvallen, hahaha ik ben namelijk 1,74m lang en mag tussen 67 en 74 wegen, Dus tsja... eeeeh dat ben ik Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 00:42

Patriesja schreef:
Hallo allemaal...
Ik weet dat dit al jullie 5e topic is, maar toch wilde ik vragen of ik mee mag kletsen...Als het tenminste nog over dieten gaat Knipoog (weet dat na zoveel, topics het onderwerp ineens kan veranderen hahaha)
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Patricia, ben 23 jaar. Ben in oktober 2006 begonnen met het Sonja Bakker dieet. Woog toen 115 kg (schaam, schaam) maaaaaar na bijna een jaar zéér fanatiek SB'en én fanatiek sporten ben ik nu 67 kilo Lachen
Ben van maat 48 naar maat 38/40 gegaan Haha! En er ook zéér blij mee. ik doe nu een soort van aangepaste Sonja bakker.. Hou me nog wel aan het boek maar dan iets meer van alles, want mag niet nog meer afvallen, hahaha ik ben namelijk 1,74m lang en mag tussen 67 en 74 wegen, Dus tsja... eeeeh dat ben ik Lachen

Wooooooooooow hier heb ik dus echt super veel respect voor! Knap hoor! Ja

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 06:26

Weer slechte dag gehad gistern, zi t niet lekker in m'n vel. En wat doe je dan; snoepen. Scheve mond

O: Kellogs ontbijtgranen
T: Leo wafel, trosje druiven
M: 2 wb (zat op werk, had niets anders) met boter, stukje chocolade, stukje kaas
T: Suikervrij koekje, Activia Yoghurt
A: 2 vb met smeerkaaslight, ham
T: HELE reep chocolade Scheve mond, ik had er echt de pest in (en nu natuurlijk spijt), en nog een chocolade/pindakoek

(Geen warm eten gistern, ouders moesten naar een begrafenis.)

Kcal vielen dan nog mee voor mijn vreet-dag. Nagelbijten / Gniffelen 1596.

Ach ja, vandaag nieuwe dag.

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:19

Ach gut Arme Syll!! probeer het vandaag beter te doen hé Lachen Ik had ook een rotdagje kwa eten, en ik dacht, vandaag beter, begon ik met een koekje zeg Bloos Vandaag ga ik echt alles opschrijven want gisteren avond wist ik niet eens meer wat ik allemaal had gegeten!

@Patriesja, wOw!! knap zeg!! Hier zijn ze een beetje anti-Sonja Bakker, maar aangezien jij van alles wat meer eet en goed sport denk ik dat je heel goed bezig bent! Het gaat hier trouwens dagelijks nog over eten ja Knipoog mensen zetten hun pklanning neer, en wat ze uiteindelijk gegeten hebben... Daarbovenop komen de dagelijkse verhaaltjes van dingen die gebeurt zijn, en Woensdag is Weegdag... dan komen hier nogal wat getalletjes tevoorschijn Knipoog
Welkom hier! En succes verder!
Ik keek trouwens in je profiel, is die labrador van jou? Heb nl. ook 'n choco-labje Clown

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:27

Hoi! Doei!
Hier nog een bokker 'op dieet'. Ik zet het tussen aanhalingstekens, omdat ik niet echt op dieet hoef maar toch enkele (!) kilo's wil afvallen. Lachen Echter lukt het me niet meer zo goed om te stoppen met snoepen, dus hopelijk geeft dit topic net een beetje extra steun. Haha! Ik probeer af te vallen door niet te snoepen, gezond te eten en goed te sporten/bewegen. Lachen
Ik heet trouwens Lianne en ik word dinsdag 18. Knipoog

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:27

Hey,
Okeej dan, fijn dat je het even uitlegt Knipoog
Ja die Labrador is van mij Lachen
Wat gaaf, even in je profiel kijken of je foto hebt Tong uitsteken

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:28

anti sonja bakker ?? Tong uitsteken hoe dat zo dan? (gewoon nieuwsgierig)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:29

Volgens mij omdat het een crashdieet is. Lachen je krijgt dus te weinig binnen en dat is niet gezond. Als je dan weregewoon gaat eten kom je ook weer aan. Knipoog Tenminste, dat heb ik over SB gehoord. Ja

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:40

Zo, ik meld me hier ook weer!! Pfff ben ziek Scheve mond Echt niet fijn...
Gister nog wel foto's wezen maken, maar toen ik thuis kwam was ik echt helemaal kapot...

Mijn dag gisteren was niet super, maar ook niet rampzalig Clown
o: twee krentenbollen + beker optimel light drink
t: krentebol
t2: blikje rivella Light
l: 4 witte bolletjes (hadden alleen maar wit Scheve mond), waarvan 3 met ham en 1 met kaas + blikje rivella light
t3: wat dropjes om m'n keel draaiende te houden
t4: blikje rivella light
t5: blokjes kaas
a: macaroni met kaas
Na terugkomst nog hele boel dubbelfriss light gedronken, hoeveel precies; niet op gelet Knipoog

Voor vandaag zit ik nu eerst aan 2 koppen thee...

Oh en Patriesja, ik ben ook niet zo van het Sonja Bakkeren, ken aardig wat mensen die het gedaan hebben en of die haalden niet wat ze wouden óf ze kwamen later weer net zo hard aan...
Maar vind het wel super wat jij ermee berijkt heb!! En het zou super zijn als je nu op het zelfde gewicht kan blijven!!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:40

Omdat je enorm weinig calorieën eet op een dag terwijl je wel gewoon werkt en sport (met harde werkers of intensieve sporters is absoluut geen rekening gehouden). Als je na het sonja bakkeren weer normaler gaat eten kom je heel makkelijk weer aan omdat je lichaam zich heeft aangepast aan het weinige eten.
Volgens mij is dit de anti-sonja-rede. Maar don't shoot me if I'm wrong he Knipoog
Maar zo denk ik er in ieder geval over.
Wat niet wil zeggen dat ik het nog steeds super knap van je vind! Je hebt echt een enorm doel bereikt zeg! Succes verder met stabiliseren enz Lachen

Ik had zelf gister met gondelvaart te slecht gegeten voor woorden. Ook een klein beetje als beloning na in een week ruim een kilo te zijn afgevallen. Hoewel dat geen wekelijkse viering wordt. Ik voelde me er ook niet lekker bij en ga nu weer heerlijk gezond verder Lachen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:47

Oh, had ik trouwens nog niet verteld... Ik heb me eind vorige week gewogen en ik woog weer iets van 67.7 Go jij! Go jij!
Toen ik me twee week terug weer hier aanmelde woog ik rond de 69 kilo, dus was wel blij!!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:48

Goedemorgen!

Over gister wil ik niet meer praten, zaterdagen zijn sleeecht bij mij Nagelbijten / Gniffelen

Planning vandaag:

o: 3 mb sandwichspread
t: appel, yoghurt
l: 2 vb met 1 gebakken ei + tomaat
t: appel, yoghurt
a: op werk, waarschijnlijk veeel friet en vegetarische burrito ofzo
t: pakje evergreen

Beweging:
kledingkast opruimen Haha!
werken (serveerster) 17.00 - ?
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 09-09-07 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:51

Whahah. Haha! Is dat veel beweging? Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:53

Nee, maar moet toch iets opschrijven aan beweging Tong uitsteken

Moet vanavond wel werken, maar weet niet hoe lang.
Als serveerster, van 17.00 tot max een uur of 23.00

Zal het er even bijzetten, ookal weet ik niet hoe lang het wordt, lijkt het nog wat Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:53

Ohja, als ik mij nog beter ga voelen word mijn beweging vandaag 2x paardrijden, maar ben bang dat het morgen word... *snotter*

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:54

Maar dan loop je toch veel? Lachen Ik moest gisteren op het werk ook veel lopen en dingen versjouwen. Haha! Ideaal. Haha! Werk in de kas.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:54

SL, volgens mij is serveerster toch best intensief werk, je loopt en staat veel toch?