Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alhoewel, wel leuke meubels gezien. 
Zelfs nu gaat 't af en toe mis.
Is een foto gemaakt, zal straks ff aan m'n huisgenoot vragen.

Maar ik heb geen mooie foto's van mezelf en weet niet echt waar ik iets heen moet sturen, al zou ik m'n ouders dr een groot plezier mee doen als ik dat wel zou doen.

Pascaline schreef:Woohw, en we blijven gaan
Nu is zo weinig op de pc mag volg ik redelijk moeilijk...
Het valt me wel op dat veel mensen hier eigenlijk niet echt meer moeten afvallen, dat er zelfs een paar een beetje té dun zijn vrees ik, en extreem weinig eten :S
(Hoewel ik hier, zoals ik wel weet, hélemaal geen commentaar op zou mogen hebben omdat ik zelf super slecht bezig ben)

(Maar dat weet je zelf al wel) ladyjoy schreef:Zooo, 5x naar Parijs voor foto's!!

Maar dat zegt niet dat ik nooit wat snoep hoor.. af en toe heb ik echt zoiets van: "boeie, sport het dr morgen wel weer af".

) is groter dan mij, weegt minder dan mij en wilt nog afvallen, en eet ook niet veel voor zover ik het topic heb gevolgd, en ik heb de indruk dat het een beetje een gewoonte is want ze zei dat ze nooit veel meer at...
Ik dacht al.
Wou dat die van mij zo slank was 
Maar is ieder zn eigen keus en hopen dat mensen beseffen dat je wel een beetje een basis aan voeding nodig hebt om te kunnen functioneren
Even nodig. 

Alleen moet ik morgen weer 3 wedstrijden tennissen.
(als 't weer een beetje fatsoenlijk blijft)

Jaduuh schreef:Hmm, niet echt een leuke dag dus!Alhoewel, wel leuke meubels gezien.
Hond heeft suikerziekte? Als je de insuline vergeet, krijgt hij dan geen hyper (of hypo)?
Onze hond namelijk wel.. 2 prikjes per dag en echt preciese uren eten, anders gaat het helemaal mis.Zelfs nu gaat 't af en toe mis.