Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Ik meld me ook, en ik zou ook graag een pb willen haha.
Hebben ze die zoete aardappelfriet nog? En is dat lekker?
Ik mis de boerenfriet ook!
Quarter pounder en big tasty bacon zijn hier ook favoriet, maar de mac is zo duur aan het worden..
n_love_qwert schreef:Nathalie18x schreef:Ik meld me ook, en ik zou ook graag een pb willen haha.
Hebben ze die zoete aardappelfriet nog? En is dat lekker?
Ik mis de boerenfriet ook!
Quarter pounder en big tasty bacon zijn hier ook favoriet, maar de mac is zo duur aan het worden..
Die zoete aardappelfriet deed het m niet voor mij. Erg “muf” smaakte het, ik kan niet helemaal op het woord komen, maar niet zo lekker i.i.g.
Fee_ schreef:De McDonald's gebruikt geen mystery shoppers meer. Het heeft dus geen zin om je daarvoor aan te melden, als je gratis McDonald's wil.
Ook heeft het geen zin om burgers zonder augurk of zonder saus of zo te bestellen, aangezien alle burgers pas worden gemaakt als het besteld is.
Het enige wat nog helpt om echt vers te krijgen is friet zonder zout.
Fee_ schreef:De McDonald's gebruikt geen mystery shoppers meer. Het heeft dus geen zin om je daarvoor aan te melden, als je gratis McDonald's wil.
Ook heeft het geen zin om burgers zonder augurk of zonder saus of zo te bestellen, aangezien alle burgers pas worden gemaakt als het besteld is.
SindyKaya schreef:Fee_ schreef:De McDonald's gebruikt geen mystery shoppers meer. Het heeft dus geen zin om je daarvoor aan te melden, als je gratis McDonald's wil.
Nou hier heb ik misschien 1x augurk gekregen terwijl ik zonder had besteld over een tijd bestek van 6 jaar ongeveer dus dat het geen zin heeft geloof ik niet. De optie is er ook niet voor niks.