Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bjarni schreef:Zie wel dat er huttenkase in moet, proef je dat terug? Want zoals hier al eerder besproken, dat vind ik wel ook zo vies, die korrelige structuur
Janine1990 schreef:Ik denk aan ff spontaan naar een pizzaria, op de terugweg van een evenement naar de mac etc. Gebeurt zo weinig, maar heb geen zin om me daar druk om te maken. Wil vooral wat minder suikers en lekker eten.
Vraag is puur uit interesse.
Oscar schreef:Da's inderdaad wel een groot nadeel aan dit systeem. Als ik zelf een beetje vlot af wil vallen en me goed/fit wil blijven voelen dan probeer ik net als Katja in ketose te blijven. Daar voel ik me het prettigst bij en het geeft voor mij ook de beste resultaten. Als je een ander systeem volgt, bijv. calorieën tellen, dan kun je wat makkelijker zondigen. Je hebt dan een verloren dag, maar de volgende dag is het nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bij kha en ketose werkt dat net weer anders. Als je uit ketose raakt, dan duurt het zo weer een aantal dagen voor je er terug in zit. Da's niet alleen jammer voor het afvallen, maar ik voel me op zo'n moment van wisseling ook heel onprettig. Het zal vast voor iedereen verschillend zijn en voor sommige mensen werkt koolhydraatbeperkt ook heel goed, maar voor mij persoonlijk niet.
Janine1990 schreef:Bedankt voor je reactie!
Wat gebeurt er bij jou wel/niet met khb?
Mijn ouders doen ook gewoon khb en vallen ook flink af. Ik heb geen weegschaal