Silly1972 schreef:Net een ietwat uitgeholde pistoletje met kaas, salami en weer kaas en even 6 min in de fryer.
Jammie!!
En dan zeggen ze dat de airfryer gezond is haha.
Ik gebruik hem veel te veel
met kaas, kipragout en weer kaas is ook errug
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lor1_1984 schreef:Silly1972 schreef:Net een ietwat uitgeholde pistoletje met kaas, salami en weer kaas en even 6 min in de fryer.
Jammie!!
En dan zeggen ze dat de airfryer gezond is haha.
Ik gebruik hem veel te veel
met kaas, kipragout en weer kaas is ook errug
Leffroi schreef:Ik zit een beetje in twijfel. Wil voor vanavond, voorbij de geroerbakte chinese kool, gepofte aardappels maken. Maar, moet ik ze eerst voorkoken, of kunnen ze zo in de airfryer? Mijn ervaring is, is dat het ongekookt niet zo goed gaat (in de oven) maar volgens google kan het prima. Hebben jullie het al eens geprobeerd? En hoe? Tijd+ graden

Hij valt wel een beetje zwaar op de maag, maar hé, dit is voor het eerst in m'n leven dat ik überhaupt een brood heb gemaakt 

)
Tink89 schreef:En even insmeren met olie, dat helpt ook een hoop
barrymuis schreef:Tink89 schreef:En even insmeren met olie, dat helpt ook een hoop
Denk dat het eigenlijk niet de bedoeling is om met olie te gaan werken als je een airfryer hebt of gezonder wil gaan eten.
@Leffroi je zou ook kunnen proberen om de vis in aluminiumfolie in te pakken dan gaart hij wat meer in zijn eigen vocht en kun je tegen het eind van de baktijd eventueel de folie nog een paar minuten open maken.
Of een klein ovenschaaltje gebruiken wat in de airfryer past afdekken met aluminiumfolie en tegen het eind van de baktijd verwijderen.
barrymuis schreef:Hoef niet en zeker omdat er al marinade op zit daar zit al vaak olie.
En vis bevat van naturen vet, aardappelen niet.
En olie gebruiken om iets te bruinen is anders.
Het probleem van @ Leffroi is dat het droog was.
Als je daar meer olie op gaat smeren met zo'n dunne filet bakt het alleen maar harder en droger.