8nnemiek schreef:Oh dat is wel een fail van AH![]()
Ik zou het op hun Facebook pagina zetten, dat je als vegetarier niet echt zat te wachten op kipsnacks, en of er toevallig iemand in de buurt woont die je er blij mee kan maken. Twee vliegen in een klap![]()
Hier proberen we ook zo veel mogelijk voor het milieu te doen. Zonnepanelen staan op het lijstje.. Verder pas een nieuwe vrieskist gekocht; A+++. Zo kan ik zo veel mogelijk eten uit eigen tuin bewaren.
Ik heb toevallig ook een Fiat 500 waarmee ik 1 op 20 met gemak haalMaar als het even lukt ga ik met de fiets boodschappen doen. Wassen doe ik alleen als ik een volle trommel heb. Handdoeken gebruiken we meerdere keren en kleding hang ik even buiten om uit te waaien als ze nog fris ruiken. We hebben geen afwasmachine, en op het moment ligt er een grote puzzel op tafel, want dat is toch veel leuker dan die tv
![]()
Werk vind ik ook lastig. Ik ben op het moment werkloos. Ben grafisch ontwerper, maar daar is totaal geen werk in te vinden. Ik heb bij een wasserij gewerkt, waar ze met allerlei smerige chemicaliƫn werken, alles met onzuinige machines, en tussen de vleesetende tokkiesMaar goed, je moet toch wat.
Nu ik thuis zit heb ik tijd voor de moestuin, om lekker zelf te koken, veel zelf te klussen, en we besparen veel geld zo. Ik vind het eigenlijk ideaal. Maarja, er is toch iets nodig om de rekeningen te betalen, dus als ik niks vind dan wil ik weer beginnen met naambordjes schilderen en portrettekenen.
Tillie, wat een gaaf ontwerp zeg!
Dankjewel

Kan je niet misschien website's ontwerpen als freelancer? Ik heb dat een tijd gedaan en dat verdiend ook wel redelijk als je eenmaal wat klanten hebt.