Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan gaat er iets mis, pan langer warm laten worden en langer wachten met omdraaien ? (Nee ik ben ook geen kok hoor
) Doanique schreef:Geen olie onderin gedaan, hij werd maar niet hard aan de bovenkant dus ik kon hem niet omdraaien en ondertussen zat de onderkant al vastgeplakt. Toen maar door elkaar gehusseld. Was best lekker maar het leek zo op kots dat ik het niet door mijn strot kreeg.
Edit: wacht... je moet die pan voorverwarmen?
en de pan lekker warm houden
Hartjeponys schreef:Doanique schreef:Geen olie onderin gedaan, hij werd maar niet hard aan de bovenkant dus ik kon hem niet omdraaien en ondertussen zat de onderkant al vastgeplakt. Toen maar door elkaar gehusseld. Was best lekker maar het leek zo op kots dat ik het niet door mijn strot kreeg.
Edit: wacht... je moet die pan voorverwarmen?
Jaa pan voorverwarmen en als je klontje boter begint te borrelen, net niet bruin wordt, beslag erinen de pan lekker warm houden
Doanique schreef:Shadow0 schreef:Doanique: volgende keer gewoon wat langer doorhusselen. Als het dan allemaal gestold is heb je scrambled egg, en dat is ook heel lekker. (En het ziet er niet meer zo raar uit.)
Maar... Maar het is geen ei!
.
het leek nergens op, meer een verscheurd ei xd Doanique schreef: