Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We doen het om jou te helpen, dus het moet jou wel uitkomen zoals het gaat.
XLeandrosX schreef:Daantje Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Er moet iets mis gegaan zijn, ik heb je namelijk wel en PB gestuurd. Maar hij komt er zo nog een keer aan.
Ik voeg nu echt geen andere testkoks meer toe. Ik heb er eigenlijk al te veel, maar omdat ik het zo leuk vind dat jullie allemaal zo enthousiast zijn, vind ik het ook jammer om mensen af te wijzen. Daarbij denk ik dat er wel een harde kern over zal blijven.
Ik moet er wel even bij zeggen dat het wellicht allemaal wat traag verloopt de start, dit omdat ik echt niet heel handig ben in het werken op de pc. Dit is dan ook gelijk een mooie training voor mij. Daarbij heb ik thuis ook nog een bedrijf te runnen. De boerderij draait gewoon door en er moeten meloenen gepoetst worden, de schapen en de paarden moeten verzorgd worden, dan loopt er nog een kind rond en er lopen nog meer projecten die ik ook moet aanpakken. Dus druk druk druk. Te veel hooi op de vork???? Ach wellicht een beetje voor nu, maar de winter zit er aan te komen en dan is het een stuk rustiger. Plus daarbij bruis ik nu nog van energie en die moet ook ergens heen. Mijn man helpt me om dat allemaal ook nog eens in goede banen te lijden, dus moet goed komen.
Ik ben nu bezig om alle mailadressen in te voeren in een groep zodat ik jullie straks allemaal in 1x een mail kan sturen.
Verder ben ik bezig met een excel bestand om de puntentelling bij te houden. Ik word er zelf wel héél blij van dat het er nu toch een keer gaat gebeuren, mijn eigen kookboekje.
spannend!!
.