Ja dat is gelukt, nu een beetje stress want morgen naar een dag meelopen op een kliniek waar ik gesolliciteerd had en dus geen 2 dagen nouja dan maar op 1 dag proppen die 40 cake pops
Ik ook totaal niet! die challange heb ik helaas niet gezien
Firefly4
Geplaatst: 14-08-12 22:06
Ik vond beide taarten ook niets haha
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd. Wat voor materiaal gebruiken ze nu precies om op het fondant dat spuitwerk te doen? Ik wil dat ook graag eens proberen maar heb geen idee wat het is En hoe je ermee begint haha
Het taartje mocht ook niet echt druk worden, klant vond hem geweldig Het is een 15 cm taartje, dus 5 - 6 personen
immii_clarr
Geplaatst: 15-08-12 13:36
Hallo, ik kom mij hier ook melden, Ik ben Clarissa, 20 jaar oud en sinds kort een beetje besmet geraakt met het maken van leuke taarten M'n vader deed het wel eens en wilde het zelf ook eens proberen.
Dit was m'n eerste taartje: En dit was m'n tweede vorige week gemaakt voor t broertje van m'n vriend die 7 werd en helemaal ajax gek is. T is natuurlijk niet helemaal professioneel gemaakt maar zo voor een tweede taart en gebrek aan betere spullen vond ik dit toch best netjes
Ik weet nog niet hoe actief ik hier ga zijn, maar vond het wel een leuk topic om ervaring op te doen en wat tips te kunnen lezen
MamaMiesje
Geplaatst: 15-08-12 14:14
Niet slecht hoor Immii, helemaal niet slecht!!
Hier een hele poos stil rondom bakken. Wel genoeg verzoeken gekregen ( de maanden vanaf mei lijken altijd drukker te zijn ), maar heb veel moeten afwijzen vanwege tijdgebrek en vakantie. Ach Nouja...
Ben nu een voorraadje cc's aan het aanleggen voor de bruiloft van een dinnetje van mij. Het thema is koeien/boerderij, dus niks "bruilofterigs" Ze worden gebakken in papiertjes met koeienvlekken en ik heb uitstekers van een koe, een tractor en een paardenhoofd Denk dat ik de overige dan maar groen/bloemetjes ofzo ga doen en misschien hier en daar toch een sierlijk printje erin druk ofzo om toch stiekem een beetje iets bruilofterigs te krijgen Qua presentatie ben ik er nog niet uit, het worden er minstens 100 en ik heb maar één zo'n cc torentje Had al wel iets anders leuks op het www gespot: stonden ze op zo'n nep kunstgrasmatje-met-bloemetjes, die kun je volgens mij wel bij de Xenos ofzo halen. Dàt leek me ook wel leuk
IngridB
Geplaatst: 15-08-12 15:14
Netjes gedaan hoor immii .
Die matjes hebben ze inderdaad bij de Xenos MM. En nu bij t kruidvat die taartenschalen voor de helft, misschien ook een idee om iets mee te doen.
Monchou
Geplaatst: 15-08-12 20:02
Hey, ik kom even binnenvallen omdat ik een vrij dringende vraag heb.. als dat mag..
Eind deze maand heb ik mijn laatste werkdag, en als afscheidscadeautje wil ik graag een mooie taart geven. Woont iemand van jullie hier in de buurt of ken je iemand in deze regio (onderin Drenthe) die een supermooie taart voor mij kan maken? Alvast bedankt!
ik wwet wel iemand in zuiwolde. Ik zal even zoeken en stuur je dan wel even een pb-tje. Ik zit zelf in de buurt van Raalte, dat zul je denk ik te ver vinden
Hoe ver weg mag het voor je zijn? Ik heb niet echt een idee waar Zuidwolde precies ligt, maar ik woon in Odoornerveen (tussen Borger en Emmen) Ben nog geen gevorderde taartenmaker, maar wil best een taart voor je maken.
Oehh borstplaat! mijn broer haalde dat vroeger altijd op Zuidplein in Rdam... Heb het daarna nooit meer ergens kunnen vinden...
Heb voor volgende week woensdag de kindermiddag staan...300 cupcakes en ik heb nog niets voorbereid....slecht he! dat wordt stressen want van het weekend heb ik wedstrijd dus weinig tijd....oeps...
De borstplaat is idd heel zoet. Het was gelukkig ook niet voor mezelf. Heb er wel stukje van geproefd. Smaakte goed, maar moet er niet te veel van hebben.
Zo 300 cupcakes, moet je die zelf nog maken of is de bedoeling dat de kinderen dat gaan doen?