Straks ff decoreren en dan naar pa, lekker chinees eten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ClaudiaHS schreef:Mooie taarten hoor Diva.
Vooral die princessentaart vind ik er goed gelukt.
Branka, ik maak Icing zelf.
Poedersuiker/suikerbakkerspoeder met eiwitpoeder of merinquepoeder en een klein beetje heet water.
Het kan ook met verse eiwit trouwens.
Dan in het midden een suikerpareltje.
Je laat ze een nachtje drogen en dan kan je ze heeel lang bewaren.
Ik heb voor de bloempjes de Wilton spuitmond 2D gebruikt.
Daar kan je ook hele mooie toeven mee spuiten.
Ik heb ook wel kant en klare icing maar ik vind zelfgemaakte veel fijner en lekkerder.
Die staat op mijn verlanglijstje 'to make'
Heb ze voor mijn stiefvader gemaakt voor strakjes ivm vaderdag
Weet niet of het de bedoeling is (op prijs gesteld wordt) als ik alle dingetjes die ik maak/probeer te maken
hier ook plaats?

)

)
Diva het eindresultaat is geweldig! Die babytaart is echt zo gaaf geworden!!
Wat een leuke dingen heb je gemaakt!!
Ik ben ook om!!! 
Maar opdrachtgever was er erg blij mee! Het is een enorme madelief
Taart is gebaseerd op een geboortekaartje van Blond Amsterdam.

Als het goed is passen er precies 9 cc's in en de doos is zelfs nog hoger dan ik dacht.
Helemaal blij! Enige nadeel is dat je ze zelf in elkaar moet zetten.

Maar ik ben eigenlijk nooit 100% tevreden
Ik vind het altijd zó spannend als ik een taart heb afgeleverd... Of mensen tevreden zijn en of de taart lekker smaakt 

Mijn oom is gek van macarons, en ik vind het zo leuk om ze te maken
Dit is nu de 3e keer en vind dat ze nu toch wel goed gelukt zijn (qua vorm en formaat enzo
) mijn oom vond ze heerlijk 
Ben nog steeds zo benieuwd waar ze nou precies naar smaken..
Wil voor dit weekend eigenlijk toch écht mn website afhebben (moet em nog in elkaar zetten maar daar moet mn broer bij helpen die nooit tijd heeft..) en dan hoop ik wat bestellingen te kunnen gaan doen.
SpikkelFire schreef:Leuk Patries!Ben nog steeds zo benieuwd waar ze nou precies naar smaken..
Ik kan aardig aan de bak ja.Wil voor dit weekend eigenlijk toch écht mn website afhebben (moet em nog in elkaar zetten maar daar moet mn broer bij helpen die nooit tijd heeft..) en dan hoop ik wat bestellingen te kunnen gaan doen.
Heb in Antwerpen een aantal smaken geproeft! (oa citroen en pistache
) als je een hap neemt, heb je eerst een krokantje van de buitenkant en aan de binnenkant is het juist zacht, en dan met de creme (vulling) erbij...
Ik ben nog steeds van plan om een keer een macaron-toren te maken zoals in masterchef
Patriciavt schreef:Toen ik eenmaal (uiteraard na 12'en met een taart voor 30 pers) in bed lag, was ik binnen een minuut weg geloof ik
Ach, mijn moeder zei altijd: "Waar het naar toe gaat is het ook zo netjes niet..."