Hahaha! Stelletje mutsen! Ik probeer ze vanavond of morgen online te gooien. Die op mijn telefoon zijn niet zo mooi, dus ik moet ze van mijn camera af halen. Ik heb helaas de professionele foto's nog niet binnen...
Nou, eigenlijk wilde ik hem ook rood maken, maar ik had niet genoeg rood op voorraad . Ik heb nog speciaal gezocht wat andere originele kleuren waren, deze blauw was daar een van .
Ik zit in dubio. Ik moet twee taarten maken. Ik wou eentje met bbr met mandarijntjes doen en een laagje slagroom en dan iets van Jam? en afsmeren met botercreme en de tweede met monchou een laagje aardbeienvlaaivulling en bastognecreme en met ganache afsmeren of zouden jullie voor een andere combi gaan. Ben het even kwijt. HELLLUUPP
Over de 2e kan ik je niets zinnigs zeggen, heb nog nooit ganache op,...
Maar bij de eerste combi zou ik de jam achterwege laten om eerlijk te zijn.
Rinske
Geplaatst: 19-09-11 09:51
Als bij die eerste persé jam wil doen, dan zou je misschien nog kunnen kiezen voor jam van citrusvruchten. Bij de 2e zou ik de bastognecreme denk ik weglaten. Die monchou met aardbeien is vrij zomers en ganache is al machtig, ik zou daar dan geen machtige bastognecreme meer bij doen denk ik .
Lindas2
Geplaatst: 19-09-11 10:59
@ _marloes: Leuke pigs-in-the-mud! Hoe heb je je witte chocolademousse gemaakt?
@ samantha: Leuke barbapapa- taart! Die letters zijn ook heel leuk gedaan. Hoe heb je ze gemaakt?
@ ettesil: coole carstaart!
@ Rinske: Wat een mooie olily- taart en jeep!! Super leuk ook dat ze een foto hebben opgestuurd!
@ annastasia: Zonde dat je gaat stoppen!
@ Ashleey: Je neefjes hebben talent! Leuk dat je samen met ze een taartje hebt gemaakt . Aardbeienkwarkje is ook leuk!
Aardbeien vlaaivulling met monchou en ganache is wel een combi dus En ik denk dat ik bij de bbr met manderijntjes een laag slagroom doe. En dan geen jam dit keer. Thanx En idd de laatste tijd komen er prachtige taarten langs. Vooral de cars en de suzuki vind ik gaaf
Kinke
Geplaatst: 19-09-11 11:34
Jaime, je pakje van Ellen gaat vandaag de deur uit