Rinske schreef:Oh de nieuwe mjam, dan moet ik die binnenkort ook binnenkort ook binnenkrijgen, leuk.
Kun je op de mjam eigenlijk een abbo nemen of is die alleen los te koop?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Kun je ook een abbo op nemen, is net zo duur als losse nummers, dus voor het voordeel hoef je het niet te doen. Het is alleen makkelijk dat ik er dan niet voor weg hoef
.
http://www.mjamtaart.com/silverstripe/c ... abonneren/
LauraMc schreef:Welkom! Wel je eerste taartje showen hè!
Mensen, ik heb een vraagje. Hoe maken jullie die champagnebubbels? Van fondant? Ik heb om te proberen een paar van marsepein gemaakt. Heb ze in een bakje gegooid en een heel klein beetje dustingpowder erbij gedaan en toen heel hard geschud. Perfect egaal gedust![]()
Halen jullie daar een visdraadje doorheen?
LauraMc schreef:Verder nog een vraagje. Hoe maak ik zo echt mogelijk ijsklontjes? Ik dacht eraan om witte chocolade lichtblauw te kleuren en die in ijsblokjesvormpjes te doen met een stokje erin. Maar het zou wel herkenbaar moeten zijn als ijsblokjes..
astriidj schreef:LauraMc schreef:Verder nog een vraagje. Hoe maak ik zo echt mogelijk ijsklontjes? Ik dacht eraan om witte chocolade lichtblauw te kleuren en die in ijsblokjesvormpjes te doen met een stokje erin. Maar het zou wel herkenbaar moeten zijn als ijsblokjes..
Ik denk dat je met isomalt de meest lijkende ijsblokjes krijgt. Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt, dus weet niet of het fijn werkt.