Was precies zoals ze het wilde, hebben het zelf uitgetekend, ze vond m helemaal geweldig geworden!
Was wel heel lastig te bekleden trouwens... Heb veel letterlijk verbloemd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ze zijn niet erg, maar voor een betalende klant zou ik ze ook niet geschikt vinden inderdaad. Dan kunnen scheuren imo niet door de beugel. Maar dat maakt voor een vriendin toch niet uit, als ze er maar blij mee is..
Kinke schreef:leuke taarten, inderdaad jammer van het scheuren. Heb je die lijnen zelf gemaakt?
Ik heb net merengue botercreme gemaakt, is helemaal perfect geworden, jippie!!!!! Verder ga ik morgenvroeg de aftereight vulling opkloppen en dan hopelijk zondag een taart maken
Lisette03 schreef:als weggevertjes, voor familie of vrienden, nee dan zijn ze leuk, maar als ik er geld voor zou moeten betalen dan zou ik echt niet blij zijn. Kijk eens naar de taarten van jaime, mm of mayo en dan durfde MM (of was het Mayo) al nog niet eens een site te beginnen omdat ze nog meer wilde oefenen. Ik verkoop ook nog niks, maak alleen voor vrienden en familie om te oefenen en een portfolio op te bouwen.
Polivy schreef:Ik vind mijzelf bij lange na nog niet goed genoeg en zie het echt gewoon voor af en toe voor de fun. Misschien dat ik over een tijdje wel een taart ga maken voor iemand van sporten (dat vroeg ze) en dan alleen de kostprijs vraag zeg maar. Bedoel: heb geen boompje in de tuin waar spontaan allemaal centjes aan groeien (helaas helaas).
Ondanks dat een aantal bekenden zeggen dat ik ze in opdracht moet gaan maken wil ik dat gewoon echt nog niet totdat ik mezelf goed genoeg vind. En ik ben er nog lang niet!