Heeft iemand van jullie wel eens een t-shirt taart gemaakt?
Mn vriend werkt als filiaalmanager in een kledingzaak en een van zn beste werknemers stopt er binnenkort mee. Ik wil dus een t-shirt taart voor hem maken als afscheidskado. Daarop natuurlijk het merk etc van de winkel.. Hebben jullie nog suggesties hoe ik dat aan kan pakken?
Ik zou dan één rechthoekig biscuit maken (romp van het shirt) en één biscuit in een cakevorm (daar de 2 mouwen van snijden) Niet vergeten een halsopening in de rechthoekige biscuit te maken en dan de 'mouwen' er naast plaatsen en dan bekleden.
Hoi, ik post nooit iets maar lees altijd mee en toevallig is de Oprah show vandaag in het teken van taarten bakken en mooi ook vond ik wel wat voor jullie! Nu ga ik weer stilletjes naar de achtergrond
Ik heb net een coole taartdoos bij de Xenos gekocht Nu heb ik tenminste iets om taarten/cupcakes in mee te nemen naar mn moeder oid Met bijpassende servetjes hihi
astriidj
Geplaatst: 14-07-10 15:31
Daar heb ik een beschuitbewaarblik en gewoon bewaarblik van. Wist niet dat ze ook een taartdoos daarvan hadden, die is coooool Snel naar de Xenos hihi
prakkie
Geplaatst: 14-07-10 15:31
Wat een leukerd!! hebben ze alleen deze of ook met andere plaatjes/kleuren?
Ik mocht niks kopen van mezelf, maar ik vond m zo leuk dat ik m lekker toch heb meegenomen Hier in Helmond heb ik alleen deze gezien, dus weet niet of er ook andere plaatjes zijn. Hebben ze ook beschuitbussen ja? Gaaf Toch maar weer eens langs gaan binnenkort dan!
€15,- en ik heb geen meetlint, maar heb er even een A4-tje van zo'n scheurblok naastgelegd, meen dat die zo'n 30 cm zijn?
JKiya
Geplaatst: 14-07-10 16:20
Hoi allemaal! Ik was ooit ook een meeprater zo een tig topics geleden! Ik kom weer even binnen vallen want ik heb een probleem met mijn biscuit. Ik heb de mix van de leukste taarten maar ik heb nu al 2 keer gehad dat hij in een grote vorm (25 cm) niet goed gaar wordt van boven! Een kleinere ronde vorm (12 cm) lukt wel, maar moest ik ook wat langer erin laten. De taart komt goed omhoog, maar ik prik er een gaatje in om te testen of hij gaar is. Dit omdat het de eerste keer niet zo was. Vervolgens zakt hij dan helemaal in, het lijkt wel een donut. Dat komt waarschijnlijk door dat gaatje. Maar na ruim 45 minuten was hij vorige keer nog niet helemaal gaar. De onderkant wel, dus de bovenkant heb ik toen weg gegooid. Wat doe ik verkeerd? Ik volg de aanwijzingen op de verpakking. We hebben trouwens verder geen problemen met de oven met het garen van andere producten dus ik weet niet of het daar aan ligt. Alvast bedankt voor het meedenken.
BrittKitt wat bedoel je met een binnengaarding? De oven is pas een paar jaar oud en ik heb er vaker in gebakken, alleen met deze mix lijkt het niet te willen lukken.
Nog een vraagje: die strikken die je wel eens op tarten ziet maken jullie deze van marsepein of van fondant?