Ik heb ze gekregen van iemand voor mn verjaardag, heb ze nog niet geproefd. Aan de reacties uit dit topic te horen zijn ze erg lekker ja?
EsBianc
Geplaatst: 22-03-10 18:16
O mijn god, wat ziet dat er heerlijk uit!! En laat ik nu net een dieet volgen en geen suiker mogen Maar ik kan in mn gedachten proeven dat ze echt heerlijk zijn
Ik heb vanmiddag dus die reepjes van Kinder gekocht, ik vind het behoorlijk hetzelfde smaken
MelanieB
Geplaatst: 25-03-10 00:02
x_Marr schreef:
Ik heb vanmiddag dus die reepjes van Kinder gekocht, ik vind het behoorlijk hetzelfde smaken
Ik niet, de vulling van de eitjes is lekker luchtig en zacht, kinder reepjes niet.
Judass
Geplaatst: 26-03-10 16:24
oke ik heb slecht nieuws (voor me zelf dan). Ik zat mezelf helemaal wijs te maken dat ze verrrukelijk zijn. Dat heb ik ook tegen iedereen gezegd, ook dat ik ze moest hebben omdat ze zo lekker zijn en blablabla .
Ben ik net de Super trotse eigenaar van een bakje milka loffel eiertjes geworden. vol spanning aan mijn eerste ei begonnen... Kwam ik tot de conclusie dat ik ze helemaal niet zo bijzonder vond . Maar ik zat bij mezelf te denken: Je moet ze lekker vinden! Komop ze zijn toch heerlijk? Die vulling is toch om te verslinden . Conclusie: Ik vind ze niet lekker maar heb er wel 4 in 2 uur opgevroten... .
Vorig jaar hadden ze ze bij ons in de kruidvat melanie, maar heb ze daar nog niet gezien.
Hoorde wel dat ze ze bij de hoogvliet in ede hebben, dus daar rijd ik van de week nog even langs. Zijn de enige paaseitjes die ik van mezelf mag hebben