oh ik vind sommige taarten echt heel mooi! ik dacht altijd alleen maar dat zulke taarten in sprookjes als assepoester enzo konden zulke zie ik nog niet eens in de winkels liggen! ik ga topic zeker volgen! ik wil ook ooit zulke mooi maken!
maar hoe komen jullie aan al die dingen? versiering enz? gewoon uit de winkel? of internet?
Erg he Nancy Maar nu zal het minder worden hoor, mag gewoon weer 4 dagen werken
Polivy
Geplaatst: 04-01-10 20:31
Nathalie, ik zag dat ze in 'Aan de dis' (wat kennelijk van Intratuin is) van patidess spullen verkopen. Zag dat in Amersfoort zo'n vestiging is (de site zelf doet het niet...) dus ga binnenkort eens kijken (heb familie daar en mams werkt in Amersfoort), dus als ik extra mee moet nemen geef je maar een gil
Ja maar ik ben bang dat ik het vullen of bekleden verpruts
benangelique
Geplaatst: 04-01-10 20:48
boltaartjes zijn hartstikke makkelijk hoor! net zo makkelijk als cupcakes.
Polivy
Geplaatst: 04-01-10 20:50
Als het mij een eerste keer lukt dan lukt het jou ook En anderen zien de 'foutjes' die jij ziet niet. Vond de taartzaag trouwens wel megahandig. Ik zag mezelf al helemaal een rare vorm snijden Gewoon bij Middelink gehaald
Mijn vader had trouwens vandaag zijn cupcakes uitgedeeld en hij was natuurlijk megahip. Iedereen vond het geweldig. Kreeg zelfs een reactie via Twitter er over van één van zijn collega's.
Nathalie1981
Geplaatst: 04-01-10 20:54
Zag de taartzaag vorige week ook al bij een kookwinkel in de stad. Heb hem toen niet meegenomen, kreeg een migraine aanval dus wist niet hoe snel ik naar huis moest