Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:42

Vriend van mij zat in een kebabtent en vond daar in zijn kebab... Een schroef :=

Hij heeft die eruit gehaald, kebab helemaal opgegeten maar nog een klein stukje overgelaten. Schroef er weer in, naar de kassa en nog een gratis kebab gekregen :')

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:44

* kauwt stug door op haar dropjes*

lekker topic hoor ^^

Ik heb wel ene een hele dot haar gevonden in mijn babi pangang :d
Nooit mee rwat bij die chinees gehaald :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:00

Mientjeuh schreef:
Vriend van mij zat in een kebabtent en vond daar in zijn kebab... Een schroef :=

Hij heeft die eruit gehaald, kebab helemaal opgegeten maar nog een klein stukje overgelaten. Schroef er weer in, naar de kassa en nog een gratis kebab gekregen :')

hahaha das wel een hele goeie :Y)

Het valt me trouwens op dat er veel haren worden gevonden bij de chinees... mhhh :7

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:02

maden in een bonbon gelukkig net optijd gezien . anders had ik ze opgegeten :r .

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:05

Eeeeeeehhhhhh brrrrurp

dit topic is mega-goed voor je lijn, vinden jullie niet :+

Konstantine

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:12

Heel goed voor de lijn idd :P

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:15

Een aantal jaren geleden een dode dikke bromvlieg in mijn spaghetti in het hotel in Oostenrijk.
En vorig jaar precies hetzelfde in mijn spaghetti in Gent.

Alsof het zo moest zijn :P

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:40

een haar in een bros.
gebeld en we hebben heel pakket met kadootjes gekregen. :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:50

Ik vond laatst een steentje in mijn chips :P Ik zat geboeid een film te kijken en ondertussen chips te eten stop ik opeens een steentje in mijn mond :+ Ik dacht echt wat is dit nou weer voor chipje, ik haal het uit mijn mond is het een steentje :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:54

Mijn eigen melkkies in de pinda's :+ Die was eruit gevallen en had niets gemerkt... was in de pinda's gevallen.
En inderdaad: ik was er lekker op aan het kauwen. Gatver :+

Verder: moertje in het brood (au!).
Rups in de pruim was het toppunt... had die onthoofd. En sindsdien nooooooit meer een pruim aangeraakt :=

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:57

Welshcobfan schreef:
Mijn eigen melkkies in de pinda's :+ Die was eruit gevallen en had niets gemerkt... was in de pinda's gevallen.
En inderdaad: ik was er lekker op aan het kauwen. Gatver :+

Verder: moertje in het brood (au!).
Rups in de pruim was het toppunt... had die onthoofd. En sindsdien nooooooit meer een pruim aangeraakt :=

Oeh, een rups in je pruim :P Jakkes :P

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:00

eamane schreef:
* kauwt stug door op haar dropjes*

lekker topic hoor ^^

Ik heb wel ene een hele dot haar gevonden in mijn babi pangang :d
Nooit mee rwat bij die chinees gehaald :D

Muhahahah ik kauwde ook rustig op drop!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:02

Met een familie-etentje in een restaurant kregen we (biologische) spinazie, vers van het land. Inclusief de daarbij behorende wormen... Helaas (voor sommigen) kwamen we daar pas achter nadat al enkelen hun spinazie op hadden :=

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:04

Glas in een appel :\ Snap niet hoe het daar kwam, er was geen vergroeiing of gat te zien oid.
Er zat gewoon ineens een groot stuk glas in de appel. (Ergens in het midden zelfs). Ben erg benieuwd
hoe het kan dat dat is mee gegroeid.

En verder de gewone rupsen enzo. (Wel in een ontbijtkoek := ).

Broccoli staat bij mij op #1 van de lijst; dingen die zeker gecontroleerd en fijn gehakt moeten worden voor gebruik.
Wat zitten daar vaak vieze beesten in.

Ow en een keer een hele schimmel laag op de onderkant van een roze koek, waarvan er al een hap in mijn maag zat :r

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:06

Ben ineens wel blij dat ik geen groente lust :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:06

Stybba schreef:
Met een familie-etentje in een restaurant kregen we (biologische) spinazie, vers van het land. Inclusief de daarbij behorende wormen... Helaas (voor sommigen) kwamen we daar pas achter nadat al enkelen hun spinazie op hadden :=

Biologische wormen dus :D

Gatver :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:07

Stybba schreef:

Hartstikke gezond joh! Zit boordevol eiwitten!

:Y)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:08

Wij hebben echt nog nooit iets levends in onze broccoli teruggevonden... Maar vanaf nu controleer ik dat wel een paar keren extra :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:11

Dingen als broccoli en bloemkool moeten bij mij eerst uren weken in zout water, dan komen de vieze beestjes bovendrijven... Als er niks drijft kan het veilig gegeten worden :Y)

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:12

Een stukje tand /kies in een frikadel, dus eeeeh nee voor mij geen frikadellen meer, bleeeh, word weer misselijk als ik er aan denk.
Vandaag trouwens wel een fazant in de stal gevonden, arm vogeltje was een kadootje van Diesel een fox/russel.
Schijnen wel lekker te zijn maar heb haar toch maar begraven, snik. Gekke dier legt hem zo voor me voeten neer, kijk eens mam voor jou.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:13

Karlijntjee schreef:
Ik was een keer bij een vriendin gaan eten, kwam er ineens een worm uit mijn broodje, heb er niks van gezegd, maar durf niet echt meer te eten bij die vriendin! :') Eigenlijk kan ze er ook niks aan doen, maarja,

:+ Ligt echt dubbel om jouw verhaal.

Ik had het ook, ik zat een wit broodje bij een vriendin liep er opeens een zwart over mijn broodje, later de broodzak geinspecteerd en daar zaten nog meer 'vriendjes' :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:17

melsh schreef:
Heb je even???
Muizenstaart in een jampot, spin in de zilveruitjespot, meelwormen in een nieuw pak pannenkoekenmix, vlieg in de kaassoufflé, haren in de McDonald's hamburger, een hele eidooier in de mayofles (en ik me maar afvragen waarom er niks uit kwam), rupsen en wormen in verschillende salades, botje in een kroket, stuk plastic in een chipszak, slijmerige kloddertjes in een milkshake (die siroop om het op smaak te brengen was over datum :r ), een ijzerdraadje in een petit-four, een tand in een rijstwafel (ik mijn hele gebit controleren, maar hij was dus niet van mij!), glas met de lippenstift van de vorige persoon er nog op...

Rijstwafels zijn funest voor je gebit :))

Mijn vulling is gesprongen op een rijstwafel

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:17

O ja nog eentje maar deze is echt vies.
toen ik in Amsterdam woonde in een flatje woonde nam ik lekker broodje hagelsslag, gek dacht ik lijkt wel alsof die slagjes bewegen, mhhhh gek dacht ik nog, dus lekker broodje opgegeten.
2 dagen later weer broodje hagelslag maar bleeeh kwamen allemaal vieze bruine diertjes uitkruipen, ik kast schoongemaakt en overal zaten ze, suiker, bloem enz.
Iemand ervoor gebeld (via ggd) thuisgekomen en bleken de larven van kakkerlakken te zijn, bleeeh, volgens die man komt dat omdat mensen uit het buitenland vaak voedsel mee terugnemen (woonde 14 andere nationaliteiten in de flat dus klinkt aannemelijk)
Nu het ergste die larfjes (nimfen noemde hij ze eigenlijk) leken precies op hagelslag, ieeeewh dus toch bewegende slagjes, heb ik gewoon lekker kakkerlakken kindjes zitten te eten.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:18

eppie38 schreef:
O ja nog eentje maar deze is echt vies.
toen ik in Amsterdam woonde in een flatje woonde nam ik lekker broodje hagelsslag, gek dacht ik lijkt wel alsof die slagjes bewegen, mhhhh gek dacht ik nog, dus lekker broodje opgegeten.
2 dagen later weer broodje hagelslag maar bleeeh kwamen allemaal vieze bruine diertjes uitkruipen, ik kast schoongemaakt en overal zaten ze, suiker, bloem enz.
Iemand ervoor gebeld (via ggd) thuisgekomen en bleken de larven van kakkerlakken te zijn, bleeeh, volgens die man komt dat omdat mensen uit het buitenland vaak voedsel mee terugnemen (woonde 14 andere nationaliteiten in de flat dus klinkt aannemelijk)
Nu het ergste die larfjes (nimfen noemde hij ze eigenlijk) leken precies op hagelslag, ieeeewh dus toch bewegende slagjes, heb ik gewoon lekker kakkerlakken kindjes zitten te eten.

Arme moeder kakkerlak :(:) :')

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:19

Had een paar maanden geleden een lekker zakkie chips (nieuw open gemaakt!) En ik vond de chips maar zacht en slof, maar wel gewoon doorgegeten.. totdat de bodem in zicht was en een muizen-knaag-gat zichtbaar was....

Valt nog mee met wat ik gelezen heb, maar toch, muizen... bah