Hij heeft die eruit gehaald, kebab helemaal opgegeten maar nog een klein stukje overgelaten. Schroef er weer in, naar de kassa en nog een gratis kebab gekregen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mientjeuh schreef:Vriend van mij zat in een kebabtent en vond daar in zijn kebab... Een schroef
Hij heeft die eruit gehaald, kebab helemaal opgegeten maar nog een klein stukje overgelaten. Schroef er weer in, naar de kassa en nog een gratis kebab gekregen
Welshcobfan schreef:Mijn eigen melkkies in de pinda'sDie was eruit gevallen en had niets gemerkt... was in de pinda's gevallen.
En inderdaad: ik was er lekker op aan het kauwen. Gatver
Verder: moertje in het brood (au!).
Rups in de pruim was het toppunt... had die onthoofd. En sindsdien nooooooit meer een pruim aangeraakt
Karlijntjee schreef:Ik was een keer bij een vriendin gaan eten, kwam er ineens een worm uit mijn broodje, heb er niks van gezegd, maar durf niet echt meer te eten bij die vriendin!Eigenlijk kan ze er ook niks aan doen, maarja,
melsh schreef:Heb je even???
Muizenstaart in een jampot, spin in de zilveruitjespot, meelwormen in een nieuw pak pannenkoekenmix, vlieg in de kaassoufflé, haren in de McDonald's hamburger, een hele eidooier in de mayofles (en ik me maar afvragen waarom er niks uit kwam), rupsen en wormen in verschillende salades, botje in een kroket, stuk plastic in een chipszak, slijmerige kloddertjes in een milkshake (die siroop om het op smaak te brengen was over datum), een ijzerdraadje in een petit-four, een tand in een rijstwafel (ik mijn hele gebit controleren, maar hij was dus niet van mij!), glas met de lippenstift van de vorige persoon er nog op...
eppie38 schreef:O ja nog eentje maar deze is echt vies.
toen ik in Amsterdam woonde in een flatje woonde nam ik lekker broodje hagelsslag, gek dacht ik lijkt wel alsof die slagjes bewegen, mhhhh gek dacht ik nog, dus lekker broodje opgegeten.
2 dagen later weer broodje hagelslag maar bleeeh kwamen allemaal vieze bruine diertjes uitkruipen, ik kast schoongemaakt en overal zaten ze, suiker, bloem enz.
Iemand ervoor gebeld (via ggd) thuisgekomen en bleken de larven van kakkerlakken te zijn, bleeeh, volgens die man komt dat omdat mensen uit het buitenland vaak voedsel mee terugnemen (woonde 14 andere nationaliteiten in de flat dus klinkt aannemelijk)
Nu het ergste die larfjes (nimfen noemde hij ze eigenlijk) leken precies op hagelslag, ieeeewh dus toch bewegende slagjes, heb ik gewoon lekker kakkerlakken kindjes zitten te eten.