Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breghje schreef:Ik ben blijijijij!!! Ging net met lood in mijn schoenen naar mijn plantjes kijken, blijkt dat er twee het toch overleeft hebben. Dus morgen meteen om stokken, stutten, verband desnoods eromheen, maar ze kunnen er weer tegenaan!![]()
![]()
Tals:Stokkieieieieieis???![]()
Tallie_Ho schreef:Breghje schreef:Ik ben blijijijij!!! Ging net met lood in mijn schoenen naar mijn plantjes kijken, blijkt dat er twee het toch overleeft hebben. Dus morgen meteen om stokken, stutten, verband desnoods eromheen, maar ze kunnen er weer tegenaan!![]()
![]()
Tals:Stokkieieieieieis???![]()
Hahaha, kom je ze halen?Ik weet niet of ze de reis overleven als ik ze opstuur
Mijn aardbeien zijn aan het groeien, ze hebben nu kleine groene hartjesMag van de week wel een netje gaan halen voor de vogeltjes
Anders is het weg rode beitjes
En mijn tomaten gaan hardIk zie aan sommige takjes al hele kleine iniminie bolletjes hangen
![]()
Ik ben ook echt een blondie hoor, ik gisteren tegen opa: Goh opa, cool joh die tomaten en aardbeien.. Wist ik veel dat uit de hartjes van de bloemen de vruchten groeien!!![]()
Opa: Euh, ja, waar dacht je dan dat ze vandaan kwamen groeien??
Ik: Nou zoiets als bij een appel, ineens aan de takken!
Opa: Ja, vanuit de bloesempjes dus..
Ik: Ehhh. OepsHihi
Nou was ik toch wel goed in biologie, maar dit stukje heb ik op een of andere manier niet onthoudenNou is mijn moeder weer trots op me omdat ik weer uberblond heb gedaan!
zammetje schreef:@ zij: ik heb onder mijn aardbeientrossen strobedjes gemaakt. Dan gaan ze niet 'doorliggen' en schijnt ook goed te helpen tegen slakken!