Ik heb heerlijk gesport en het net alleen bij een kopje thee gehouden! Ik heb alleen nu al spierpijn We moeten met de kont tegen de muur, en dan zakken, dus zeg maar alsof je zit.. En dan een minuut volhouden Maargoed, voel me wel weer goed nu!
Kan je die nog even herhalen? Ik heb idd erg fijn kunnen praten met hem, zie het weer helemaal zitten. Ga dan ook eens kijken voor een relatietherapeut, dat is echt niet gemakkelijk te vinden
@Nati, wouw op die foto’s kun je het zeker wel goed zien! Ik weet niet, voelde mij zó slecht toen ik aan Atkins deed. Misschien was het wel mijn dieet niet. Werd zo misselijk van al die gebakken eieren en groente (of zit ik nou in de war met een ander dieet? Heb er zoveel gehad..). Ik wil ook niet zo graag winkelen, maar wat geef ik voor mijn moeder als cadeau morgen? Dat we samen gaan winkelen maar hoeft niet perse kleren te zijn en het gaat om haar.
Welkom Tabpy. Niet helemaal begrepen of je hier wel of niet mee gaat kletsen?
@Sanne, balen van je MRI-scan, maar kun jij toch ook niet helpen meid! Ik weet ZEKER dat de arts(en) die bij je waren het echt wel begrepen.
@Katja, sterkte met je enkel
@Wendy, gezellig en druk weekend staat er dus op je te wachten
_Patriciaa, die oefening ken ik! Doen wij ook vaak met sporten
@Noor, zou het niet weten..
xingridx
Geplaatst: 13-03-09 07:09
goeiemorgen
Heb niet zo heel goed bijgelezen, wil alleen Sanne even een knuffel geven voor een niet zo leuke MRI-ervaring
En zag nog een nieuwe, hoi
nah en verder weet ik het even niet, is iets te vroeg
kom alleen even langszwaaien, want ga over kwartiertje weg richting Delft (kijken hoeveel files ik tegen ga komen ) en dan naar Amsterdam! Beetje jammer, werd vanmorgen echt wakker met het idee: ah lekker, weekend! Oh nee, moet nog 2 dagen