Rebeccaa schreef:
ja die

k vond het een goede namaak
als je het echte niet hebt is dit een goede vervanger
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:

als je het echte niet hebt is dit een goede vervanger
En ook salt en vinegar chips mis ik, die van pringles vind ik niet lekker...
liesJ schreef:zo een frisdrank wat ze in belgie en frankrijk hebben geloof dat het oasis heet das echt lekker en ben het in nederland nog niet tegen gekomen helaas

ukje schreef:Kazeschmarre ( hoe je het ook schrijft) ...
.Chel_ schreef:Edit: Ik mis zelf de Spatzle uit Zuid-Duitsland in de NL supermarkt. Het liefst de kaasvariant.. Jamjamjam....
! (Met "Geschnetzeltes", met kaas maak ik wel eens als lunch voor de kinderen
.)
!ukje schreef:Je bedoelt sneeuwwitje het schijnt wel in nederland te krijgen te zijn. Maar vraag me niet waar.
.
): croma, zaanse mayonaise (die goedkope, gele tubetjes), Lipton Morocco thee, vanille vla en dropjes natuurlijk
.FitzChivalry schreef:Kinnenkessuiker (belgen onder ons kennen dat wel) en platte kaas.. ben een belg in nederland, en kan dat hier niet krijgen..
En literflessen witte aquarius, die hebben ze in spanje
Wel verkopen ze sind kort oreo's bij de jumbo.. erg fijn , ik vind dat een super lekker koekje..

breezy302 schreef:diepvries turkse pizza's zijn bij veel supermarkten gewoon te koop hoor

Fleur_Laura schreef:ik weet niet of het al is genoemd (heb alleen de eerste pagina's gelezen) maar aarbeienwater heb ik hier nog nooit gezien
, bijde AH. Lang niet meer gegeten, misschien omdat ze ze niet meer verkopen...?
amanda2 schreef:Ingevroren turkse pizza koop ik altijd bij de Makro.
Jeaulijn schreef:Jelly Beans! Lidl had ze een tijdje, maar zijn weer uit assortiment, was toen een thema ofzo.. Iemand enig idee?? Ik lees dingen over via internet bestellen, maar dat gaat wel erg ver voor paar snoepjes..
nikkigioa schreef:Wil graag weten waar!