Bamiblok is ook goed te kanen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bamiblok is ook goed te kanen

Anieke89 schreef:Twister friet en een trio met pinda saus
Juul schreef:Groentenkroket, bestaan die ook al?
(of hoe je het ook schrijven mag
) 

vikki schreef:Anieke89 schreef:Twister friet en een trio met pinda saus
Die moet je me -als je wil- toch even uitleggen Anieke, want ik heb hier wel hele vreemde ideeen bij nu...
Meestal gaat daar pindasaus overheen. Ik moet me ook altijd inhouden met mn opmerkingen als een leuke jongen een trio besteld

)
(Kalkoensvlees op een stokje met stukjes ui ertussen het geheel omhult met een deeglaagje)Juul schreef:Groentenkroket, bestaan die ook al?
Shanna schreef:Haha ik werk in een snackbar, wel grappig al die verschillende benamingen van dingen hoor
Zoals bijvoorbeeld;
Dolle mina - pikanto - gehaktstaaf
Trio - Troika
Eierbal - Frietei (Hoewel daar toch echt verschil tussen zit)
Kipvariant - kipnugget - kipvinger (Zit ook verschil tussen maar lijkt op elkaar, vooral kipvariantjes en kipnuggets lijken erg op elkaar)
Bamiblokje - bamischijf - bamibal
Ook heeft de sitostick verschillende benamingen welke ik op pagina 1 al een aantal zag staan(Kalkoensvlees op een stokje met stukjes ui ertussen het geheel omhult met een deeglaagje)
De enigste dingen die ik lust uit een snackbar is een raspatatje met en heeeel af en toe lust ik ook wel een van Dobbenkroket (100% rundvleeskroket)Juul schreef:Groentenkroket, bestaan die ook al?
Je moest eens weten hoeveel kroketsoorten er zijn, in de snackbar waar ik morgen voor het laatst werk hebben we:
Satekroket
Groentekroket
Kipkerriekroket
Kalfskroket
Goulashkroket
Dobbenkroket
Vleeskroket (dit zijn de gewone kroketten)
Eierkroket (Frietei)
We hebben gehad;
Aspergekroket (elk jaar in aspergetijd hebben we ze weer)
Soarmakroket
Garnalenkroket

Wij hebben nu de bourgondische kroket, en als mensen de van dobbe bestellen geef ik gewoon die, hoor er nooit wat over. 
)
) EIERBAL!
frikandel speciaal en toch ook wel de huismerk AH bitterballen met een soort van ragout ofzo erin, ZO lekker!
(180/60 ofzo? ik meet dat beide nooit)